اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

وظیفه اصلی بسیج تبیین و روشنگری اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان یکی از وظایف اصلی بسیج را در شرایط کنونی تبیین و روشنگری اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وظیفه اصلی بسیج تبیین و روشنگری اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی عصر امروز در دهمین جلسه شورای معاونان سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان که در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های سپاه و بسیج، امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه نباید احکام اسلامی را فقط برای غیر خود دید، افزود: پاسداران و بسیجیان علاوه بر نقش اجتماعی در موضوع امر به معروف و نهی ‌از منکر، به ترویج این فرایض‌ بین خود نیز احتیاج دارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با پرداختن به مسئله اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد:‌ بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش بسیاری را آغاز کرده است که گام نخست آن، تبیین و روشنگری در خصوص فهم اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن این موضوع است.

وی ادامه داد:‌ در این مسیر، فرهنگ‌سازی مردم برای توجه به تولیدات داخلی و کاهش مصرف کالاهای خارجی از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه در عملیاتی‏سازی اقتصاد مقاومتی است.

استادحسینی بیان کرد:‌ علاوه بر روشنگری و تبیین و توجیه اقتصاد مقاومتی باید در بخش عملیاتی‌سازی اقتصاد مقاومتی از قبیل تولیدات زودبازده، ‌تولیدات خانگی و توجه به استعدادهای درونی نیز تلاش بسیاری کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: مصون‌سازی و مقاوم‌سازی جامعه و مردم در قبال تحمل شرایط ناشی از تحریم‌های دشمنان از جمله اقدامات در تبیین اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: تبیین و روشنگری اقتصاد مقاومتی در همه اقشار جامعه،‌ وظیفه اصلی بسیج است و بسیج با استفاده از تمام ظرفیت خود در همه اقشار، سعی می‌کند تا توجه به این موضوع و فهم آن را برای آحاد مردم تبیین کند.

استادحسینی افزود:‌ تلاش برای اهمیت دادن به کار ایرانی و تولیدات ایرانی از جمله راهکارهای توسعه اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار داشت:‌ بسیج و بسیجیان در همه سطوح از ستاد تا پایگاه، وظیفه دارند تا نسبت به روشنگری مسئله اقتصاد مقاومتی تلاش کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: هم‏زمان با روشنگری آحاد بسیج و جامعه، بسیج سازندگی باید جهت خدمات و طرح‌های اقتصادی خود را مبتنی بر اقتصاد مقاومتی آماده و عملیاتی کند و خدمات بسیج سازندگی باید در جهت تولید داخلی و حمایت از کالاهای داخلی باشد.

انتهای پیام/22492/ ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول