اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری همدان:

جایگاه امداد آتش‌نشانی در بازار همدان مستقر شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به آسیب‌پذیری بازار همدان گفت: جایگاه امداد هم‌سازه آتش‌نشانی باید در بازار همدان مستقر شود و در این راستا آموزش‌هایی نیز به فروشنده‌ها داده شود.

جایگاه امداد آتش‌نشانی در بازار همدان مستقر شود

فاطمه باغبان‌بهار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به آسیب‌پذیری بازار در هنگام آتش‌سوزی اظهار کرد: با توجه به اینکه بازار همدان قدیمی بوده و زیر نظر سازمان میراث فرهنگی است در بحث ایمنی باید دقت بسیاری کنند.

وی ادامه داد: شورای شهر نیز باید به‌صورت جدی در این خصوص ورود کند و در این راستا باید با همکاری دستگاه‌های متولی چون شهرداری و آتش‌نشانی ایمنی بازار تأمین شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه آتش‌نشانی گزارشی در صحن شورا در خصوص اقدامات خود ارائه کرده است، افزود: ما در اسرع‌وقت جلسه‌ای در خصوص ایمنی بازار می‌گذاریم تا بحث ایمنی بازار را مطرح کنیم و اقدامات لازم را داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه حادثه خبر نمی‌کند، تصریح کرد: با توجه به گستردگی بازار، مغازه‌هایی در آن وجود دارد که در معرض خطر هستند، و در این راستا باید حتماً حداقل 2 شیر آتش‌نشانی در بازار تعبیه شود.

باغبان‌بهار بیان داشت: جایگاه امداد هم‌سازه نیز باید در بازار مستقر شود و تأکید ما این است آموزش‌هایی به فروشنده‌ها داده شود تا در صورت رخ دادن اتفاقی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی در پایان ایمن‌سازی اماکن عمومی را بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به اینکه روزانه مردم زیادی در سطح شهر و اماکن عمومی حضور می‌یابند، ایمنی آنها از ضروریات است.

انتهای پیام/89003/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول