اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد

راه‌اندازی 12ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ایجاد و راه‌اندازی 12 ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان یکی از اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای ایمنی این شهرک‌ها تلقی می‌شود.

راه‌اندازی 12ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور شیشه‌فروش ظهر امروز در نخستین گردهمایی کارشناسان ایمنی و بهداشت شرکت شهرک‌های صنعتی کشور اظهار کرد: توسعه صنعت در کشور‌ها نباید به صورت بی‌ضابطه صورت بگیرد بلکه تمام واحد‌های صنعتی باید از تمام الزامات قانونی، بهداشتی، ایمنی و زیست محیطی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه پدیده تغییر اقلیم در جهان اتفاق افتاده است، اضافه کرد: کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای در کشور‌ها یکی از اهداف دست‌یابی به توسعه پایدار در کشور‌های جهان به شمار می‌رود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه امروز در جهان شاهد این موضوع هستیم که صنعت به صورت بی‌ضابطه در جان شکل گرفته است، تصریح کرد: توسعه و افزایش واحد‌های صنعتی در سطح شهرها و کشور‌ها باید بر اساس استاندارد‌های قانونی و متناسب با موازین قانونی باشد.

وی به ضرورت ایمن‌سازی صنایع و واحد‌های صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد و راه‌اندازی 12 ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان یکی از اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای ایمنی این شهرک‌ها تلقی می‌شود.

شیشه‌فروش با اشاره اینکه رعایت مسائل ایمنی توسط پیمانکاران با استفاده از الزام بر حضور مسئول ایمنی در فعالیت‌های اجرایی این واحد‌ها امری مهم و ضروری تلقی می‌شود، تأکید کرد: رعایت الزامات ایمنی و استفاده از راهکار‌های ایمنی گامی مهم در راستای دست‌یابی به توسعه پایدار به شمار می‌رود.

وی به ضرورت توسعه واحد‌های صنعتی بر اساس توسعه پایدار اشاره کرد و افزود: حوادثی که در سطح جامعه رخ می‌دهد منشأ‌های مختلفی دارد و مسئولان باید عوامل تهدید‌کننده بخش‌های فعال در سطح شهر‌ها و روستا‌ها را شناسایی کنند و از راهکار‌های ایمنی در مجموعه‌های مختلف جامعه امری مهم و ضروری تلقی می‌شود.

انتهای پیام/2301/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول