اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرابیان خبر داد

اجرای 20 طرح پتروشیمی در قالب طرح‌های مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور از اجرای 20 طرح پتروشیمی در قالب طرح‌های مهر ماندگار خبر داد.

اجرای 20 طرح پتروشیمی در قالب طرح‌های مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی اکبر محرابیان با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های پتروشیمی در منطقه ویژه پارس‌جنوبی اظهار داشت: اجرای طرح‌های پتروشیمی مهر ماندگار از اولویت‌های صنعت نفت است.

وی با ابراز رضایت از طرح‌های پتروشیمی دماوند، فاز 1 پتروشیمی کاویان، MEG عسلویه و واحد سولفورزدایی پتروشیمی نوری افزود: خوشبختانه اغلب طرح‌ها طبق برنامه زمان‌بندی پیش رفته است و تا پایان دولت دهم این طرح‌ها هم به پایان می‌رسد.

دستیار ویژه رئیس جمهور خاطرنشان کرد: 20 طرح پتروشیمی در قالب طرح‌های مهر ماندگار برنامه‌ریزی شده است که خوشبختانه دو طرح در ابتدای امسال به بهره‌برداری رسیده است.

محرابیان تصریح کرد: چند طرح نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و سایر طرح‌ها هم در ابتدای سال آینده در ماه‌های اردیبهشت و خرداد به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی صنعت پتروشیمی را از نظر همکاری و هماهنگی اجزای مختلف آن در کشور نمونه دانست و افزود: در بازدید از طرح‌های دستگاه‌های مختلف هماهنگی خوبی در صنایع پتروشیمی وجود دارد که در صنعت نفت و سایر صنایع کشور مثال‌زدنی است.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول