اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

زمین 45 هکتاری به شرکت پتروشیمی زنجان واگذار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: زمینی به وسعت 45 هکتار به شرکت پتروشیمی زنجان واگذار می‏شود.

زمین 45 هکتاری به شرکت پتروشیمی زنجان واگذار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نهاوندی‎پور شامگاه شنبه در پنجمین جلسه کمیسیون واگذاری طرح‎های غیر کشاورزی استان اظهار داشت: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان پایلوت اجرای طرح UTM در کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح UTM در استان زنجان سبب مشکلاتی در واگذاری پروانه‏های زمین‎ها شده است، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح هزینه‎بر و وقت‎گیر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه باید در مرحله نخست نقشه UTM در سطح استان زنجان اجرا شود، تصریح کرد: در مرحله بعدی باید ضوابط مربوط به این طرح در استان اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون واگذاری طرح‎های غیر کشاورزی در جلسات گذشته واگذاری 25 هکتار زمین به شهرستان خدابنده به تصویب رسیده است، اضافه کرد: این زمین به منظور اجرای طرح پسماند زباله‏های این شهرستان به شهرداری آن واگذار می‏شود.

نهاوندی‏پور با اشاره به اینکه فاصله زمین مذکور تا شهر قیدار هشت کیلومتر و تا کمربندی سه کیلومتر اعلام شده است، یادآور شد: محل قبلی پسماند زباله‏ها با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال امحا شده است.

وی با بیان اینکه طرح توسعه آتی برای محل جدید پسماند زباله‎ها در شهرستان خدابنده در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این زمین می‎تواند پاسخگوی سایر شهرهای اطراف نیز باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه زمینی به وسعت 45 هکتار به شرکت پتروشیمی زنجان واگذار می‏شود، تصریح کرد: اگر در طول یک‌سال ضوابط و مقررات دولت توسط این شرکت رعایت نشود سند این زمین‎ها منتقل نمی‏شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت پردیس فراگستران در شهرستان خدابنده به منظور تولید یخچال فریزر درخواست زمین کرده است، اضافه کرد: به این شرکت زمین اجاره‎ای ارائه می‏شود.

انتهای پیام/73006/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول