اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ورنامخواست:

ورنامخواست میزبان 2 شهید گمنام می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار ورنامخواست گفت: شهر ورنامخواست در سال‌روز شهادت حضرت رقیه(س) میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام خواهد بود.

ورنامخواست میزبان 2 شهید گمنام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، اردشیر محمدی پیش‌ازظهر امروز در جلسه کمیته‌های استقبال از شهدای گمنام شهرداری ورنامخواست اظهار کرد: کمیته‌های شش‌گانه ستاد هماهنگی تجلیل از دو شهید گمنام برای ساماندهی برنامه‌های در نظر گرفته شده برای تجلیل، وداع، تشییع و به خاکسپاری این دو شهید گران‌قدر تشکیل شده است.

وی افزود: اقدامات این کمیته‌ها شامل برنامه‌ریزی و انجام اطلاع رسانی و تبلیغات عمومی رسانه‌ای و محیطی، دعوت از جامعه ایثارگری و مردم شریف شهر به ویژه خانواده معظم شهدا برای حضور در مراسم‌های مختلف، هماهنگی و پوشش تصویری و خبری، رسانه‌ای همه برنامه‌ها با همکاری اصحاب قلم، صدا و سیما و بسترسازی فرهنگی و معنوی و تعمیق و ترویج معارف دفاع مقدس برای مخاطبان است.

شهردار شهر ورنامخواست ادامه داد: برنامه‌ریزی برای اجرای مراسم تشییع و خاکسپاری، محوطه‌سازی محل خاکسپاری، طراحی و آماده‌سازی یادمان موقت پس از خاکسپاری و هماهنگی تأمین امنیت برنامه‌های پیش‌بینی شده و کنترل ترافیک مسیر تجلیل و عبور از شهر از جمله اقداماتی است که توسط کمیته‌های مربوطه در کنار ستادهای شهری انجام می‌شود.

وی گفت: توسعه و ترویج فرهنگ و انتقال مناسب مضامین ایثار و شهادت و گرامی‌داشت مقام والای شهدای شهر ورنامخواست و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها وظیفه همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان است.

محمدی شهدا را شمع‌های فروزنده‌ای خواند و افزود: شهدا با حضور در شهرها هزاران عاشق و دلباخته را بر گرد خود جمع می‌کنند و روشنی بخش می‌شوند و بی‌گمان تجلیل از شهدا، کم‌ترین کار در مقابل از خودگذشتگی و افتخار آفرینی این انسان‌های بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم استقبال از این پیکرهای مطهر در شهر ورنامخواست که همانا تکریم فرهنگ ایثار و جوانمردی و صیانت از ارزش‌های والای اسلامی است تأثیر مثبتی در فضای شهر بگذارد چرا که مظهر خوبی، ایثار و برادری هستند و مایه مباهات خواهد بود و همه باید از حضور تربت پاک شهیدان برای سرفرازی هر چه بیشتر و پیشبرد اهداف این افراد استفاده کنیم.

به گزارش فارس، روز چهارشنبه 29 آذر ماه شهروندان شهر ورنامخواست میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهند بود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول