اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شادگان:

یادمان شهدای گمنام آوازه‌ای از عزت ایرانیان است

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان گفت: شهدای گمنام پرآوازه‌ترین نام و نشان عزت ایرانیان هستند که همچنان وجود آنها خیر و برکت را نصیب کشورمان می‌کند.

یادمان شهدای گمنام آوازه‌ای از عزت ایرانیان است

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به ساخت و تکمیل پروژه یادمان شهدای گمنام در شهرستان شادگان اظهار داشت: شهدای گمنام پرآوازه‌ترین نام و نشان عزت ایرانیان هستند که همچنان وجود آنها خیر و برکت را نصیب کشورمان می‌کند.

وی افزود: شهدای گمنام ما نیز به مانند بانوی اسلام که قبر مطهرش گمنام و نامعلوم است در جمع مردم حضوری بی‌نام و نشان پیدا کردند.

شهردار شادگان تصریح کرد: هر چند به نام و به ظاهر از این شهدای پرافتخار به گمنام یاد می‌شود اما در کمال گمنامی شجاعت و ایثار آنها این کشور را از هرگونه تهاجم ابتذال در امان نگه داشته است.

وی با بیان این‌که شهدای گمنام  از افتخارات این سرزمین هستند، تصریح کرد: ما در حالی امروز میزبان شهدای جاویدالأثر هستیم که دنیا احساس می‌کند ایران امروز ما نهی از معنویت و منحرف از مسیر ایثار و شهادت جاودانه فرزندان این دیار است.

آلبوناصر در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان تصریح کرد: شهدای گمنام به‌عنوان سرمایه‌های بی‌پایان و گنجینه‌های پر در و گوهر این دیار پاک هستند.

وی افزود: امروز مردم شادگان در حالی میزبان شهدای گمنام هستند که در تمام جبهه‌های دوران دفاع مقدس، سازندگی و مقطع عزتمندی ایران اسلامی از تلاش و همت خود دست برنداشته‌اند.

شهردار شادگان در پایان اظهار داشت: شهدای ما به‌ معنای واقعی در سیره و سلوک اهل بیت عصمت و طهارت (ع) زندگی پرافتخاری داشتند و همه دنیا به عظمت شهدای ایران و شجاعت و شهامت آنها معترف است.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول