اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گلستان:

آماری از تعداد پژوهشگران و محققان در گلستان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گلستان گفت: به طور دقیق آماری از تعداد پژوهشگران و محققان در گلستان نداریم.

آماری از تعداد پژوهشگران و محققان در گلستان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین گرائیلی عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‎ها و دستاوردهای پژوهشی خانواده جهاد کشاورزی در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: فرم‎هایی در راستای جمع‎آوری اطلاعات پژوهشگران و محققان تدوین شده است که به دستگاه‎های اجرایی و دانشگاه‎ها ارسال کرده‎ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان ارائه قطعی از تعداد پژوهشگران وجود ندارد تصریح کرد: با تکمیل فرم‎های پیش‎بینی شده می‎توانیم نسبت به ارائه آمار درست و دقیق در این زمینه مبادرت کنیم.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گلستان با بیان اینکه در کشور برای فعالیت پژوهشگران اقدامات مطلوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: پژوهشگران به عنوان نخبگان کشور مطرح بوده و زمینه برای فعالیت آنها فراهم است.

گرائیلی یادآور شد: این آرزوی ماست که نخبگان بتوانند هر چه بیشتر در فضای تحقیق و پژوهش قرار بگیرند چراکه اینها سرمایه‎های انسانی در جامعه تلقی می‎شوند.

وی از نیروی انسانی به عنوان محوری‎ترین سرمایه‎های کشور یاد کرد و ابراز داشت: با داشتن سرمایه‎های انسانی می‎توانیم سرمایه‎های طبیعی و مادی را به بهترین نحو مورد استفاده و بهره‎برداری قرار دهیم.

نخبگان گلستانی در شرکت‎های دانش‎بنیان سازماندهی می‎شوند

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گلستان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که نخبگان، تحصیلکرده‎ها و متخصصان استان هر چه بیشتر در شرکت‎های دانش‎بنیان سازماندهی شوند و بتوانند در مسیر رشد، توسعه و پیشرفت استان قرار بگیرند و در سایه این تلاش، موجبات ارتقا سطح پیشرفت کشور را نیز فراهم کنند.

گرائیلی توجه به پژوهش را در توسعه کشور مهم خواند و اظهار داشت: بهره‎گیری از پژوهش علاوه بر پیشرفت استان می‎تواند زمینه رشد و تعالی کشور را رقم بزند.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول