اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه

اساتید بسیجی دانشگاه‌های خوزستان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید خوزستان از برگزاری آیین تجلیل از هفت استاد بسیجی دانشگاه‌های استان در اهواز خبر داد.

اساتید بسیجی دانشگاه‌های خوزستان تجلیل می‌شوند

خیریه عچرش در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: این برنامه به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این اساتید از اعضای هیئت علمی فعال در عرصه‌های علمی و فرهنگی هستند که در روز دوشنبه 27 آذر ماه از سوی سازمان بسیج اساتید خوزستان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: اساتیدی که مورد تجلیل قرار می‌گیرند دارای سوابق علمی و فرهنگی برجسته و مقالات علمی بوده و تعدادی از آن‌ها نیز از اساتید نخبه و دانشجوی مقطع دکترا هستند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید خوزستان تشویق و ترغیب اساتید بسیجی به تلاش و جهاد علمی را یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فرماندهان جنگ نرم هستند و همین امر وظیفه استادان بسیجی را برای لبیک گویی به فرامین معظم له سنگین‌تر می‌کند.

عچرش در ادامه به برگزاری همایش «نقش حوزه و دانشگاه در دهه پیشرفت و عدالت» اشاره کرد و گفت: این همایش همزمان با سالروز شهادت حضرت آیت الله شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه ساعت 9 صبح روز دوشنبه 27 آذر ماه در سالن آمفی تئا‌تر دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2247/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول