اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت‎های تعاونی سهام عدالت گلستان:

شرکت تعاونی سهام عدالت، بزرگترین مجموعه تعاونی در گلستان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت گلستان گفت: شرکت تعاونی سهام عدالت با یک میلیون و 254 هزار و 207 نفر، بزرگترین مجموعه تعاونی در این استان است.

شرکت تعاونی سهام عدالت، بزرگترین مجموعه تعاونی در گلستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد رضایی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: شرکت تعاونی سهام عدالت با یک میلیون و 254 هزار و 207 نفر سهامدار بزرگترین شرکت تعاونی استان محسوب می‎شود.

وی ادامه داد: این شرکت تعاونی در 11 شهرستان استان شعبه دارد و از سال 1385 فعالیت خود را در استان آغاز کرده است و با ثبت‎نام از افرادی که دعوت‎نامه دریافت کرده‎اند، اقدام به عضوگیری کرده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت گلستان خاطرنشان کرد: در مدت چهار ماه گذشته که مسئولیت این شرکت تعاونی را در استان در دست داشتم، تفاهم‎نامه‎ای را با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص واگذاری تصدی‎گری تعاونی‎های زیر مجموعه به امضا رسانده و با برگزاری جلسات متعدد هم‎اندیشی با تعاونی‎های مسکن استان برنامه‎های خوبی انجام گرفته است که به عنوان نمونه به برگزاری دوره‎های آموزشی مرتبط با سهام عدالت برای کارکنان سهام عدالت می‎توان اشاره داشت که با همکاری و حمایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است.

رضایی با اشاره به راه‎اندازی پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.edalat-golestan.blogfa.com اذعان داشت: شهروندان می‎توانند با مراجعه به این پایگاه اطلاع‎رسانی، اطلاعات بیشتری را درباره وضعیت سهام عدالت در استان به دست آورند.

انتهای پیام/2307/ذ/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول