اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر:

دعوت‌نامه‌های سهام عدالت کارگران فصلی در راه است

خبرگزاری فارس: رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر گفت: دعوت‌نامه‌های سهام عدالت کارگران فصلی در راه است و به‌زودی به استان‌ها و سپس شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

دعوت‌نامه‌های سهام عدالت کارگران فصلی در راه است

شهرزاد جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: با توجه به وعده‌ای که وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص دعوت‌نامه‌های سهام عدالت به کارگران فصلی داده بود این مهم در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

وی افزود: دعوت‌نامه‌های مذکور به‌زودی برای توزیع بین این قشر به استان‌ها ارسال و سپس از آنجا به شهرستان‌‌ها فرستاده می‌شود.

رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر خاطرنشان کرد: کارگران فصلی شناسایی شده‌اند و به‌زودی با ارسال دعوت‌نامه‌های مرتبط مشخص و برای دریافت سهام عدالت معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های رئیس جمهور در این خصوص و تکمیل شناسایی کارگران فصلی در مناطق مختلف برای دریافت سهام عدالت مقرر بود که ثبت‌نام‌ها بسته شود اما ثبت‌نام همچنان ادامه دارد.

جلیلیان در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر تعداد کارگران فصلی ثبت‌نام شده برای دریافت سهام عدالت در شهرستان خرمشهر تصریح کرد: تعدادی از این افراد با گروه‌های آزاد ثبت‌نام کرده بودند در همین راستا آمار دقیق کارگران فصلی ثبت‌نام شده در شهرستان مشخص نیست.

وی ادامه داد: در صورتی که دعوت‌نامه به شهرستان ارسال شود و در اختیار این تعاونی قرار گیرد می‌توان تعداد و آمار مشخص کارگران فصلی ثبت‌نامی این دوره را ارائه کرد.

انتهای پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول