اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

احداث 80 مدرسه خیرساز در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از احداث 80 مدرسه خیرساز در دشتستان خبر داد.

احداث 80 مدرسه خیرساز در دشتستان

عباسعلی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تأثیرگذار در جامعه است و توجه به این نهاد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: افزایش سطح کیفیت تعلیم و تربیت و رشد و پیشرفت دانش‌آموزان از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در سال جاری است و برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: دشتستان دارای بیشترین جمعیت دانش‌آموزی در سطح استان است و برای رشد بیشتر باید امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

اسدی تصریح کرد: احداث مدارس جدید و افزایش تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در مدارس از جمله موارد مهمی است که برای رشد و پیشرفت آینده‌سازان ایران اسلامی بسیار اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس و همچنین با مشارکت ارزشمند خیران مدرسه‌ساز، شاهد اجرای طرح‌های مهمی در مدرسه‌سازی و افزایش فضاهای آموزشی بوده‌ایم که تا حد زیادی کمبودها را جبران کرده است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان از احداث 80 مدرسه خیرساز در دشتستان خبر داد و گفت: طی چند سال اخیر بیش از 80 مدرسه خیرساز در سطح شهرستان دشتستان احداث شده است.

اسدی بیان کرد: امسال با اهتمام وزیر آموزش و پرورش، شاهد اجرای طرح تحول بنیادین هستیم که اجرای این طرح گامی بلند در پیشرفت و توسعه بیش از پیش آموزش و پرورش است.

وی یادآور شد: تقویت معنویت و اخلاق اسلامی و رشد تعالیم اصیل اسلامی و قرآنی در بین دانش‌آموزان از اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/2451/ذ/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول