اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

7 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان خسارت دیدند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: در سیل اخیر بیش از 7 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان خسارت دیدند.

7 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان خسارت دیدند

غلامحسین خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: هفته گذشته تعدادی از مسئولان ارشد کشوری و جمعی از نمایندگان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مناطق آسیب‌دیده دشتستان بازدید کردند و تصمیمات ارزشمندی گرفته شد.

وی افزود: هم‌اکنون عزم جزمی در مسئولان وجود دارد و به فضل خدا با همت مسئولان و همکاری مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد جبران بخش عمده‌ای از خسارات وارد شده باشیم.

فرماندار دشتستان در ارتباط با میزان خسارات وارد شده در بخش‌های کشاورزی و همچنین در بخش زیربنایی خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای صورت‌گرفته بیش از 30 میلیارد تومان به حوزه کشاورزی و مزارع و صیفی‌جات شهرستان خسارت وارد شده است.

خسروی تصریح کرد: بیش از 7 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان شامل 4 هزار هکتار زمین‌های زیر کشت گوجه‌فرنگی و 3 هزار هکتار از زمین‌های زیر کشت صیفی‌جات در جریان سیل اخیر دشتستان آسیب دیده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین بر اساس برآوردهای کارشناسان، بیش از 650 میلیارد ریال خسارت نیز به زیرساخت‌های عمران شهری و روستایی و تاسیسات زیربنایی شهرستان وارد شده است.

فرماندار دشتستان گفت: استاندار بوشهر و مسئولان ارشد وزارت کشور بازدیدهای زیادی از مناطق سیل‌زده داشته‌اند و ضمن دلجویی از مصیبت‌دیدگان و آسیب‌دیدگان بر لزوم خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به سیل‌زدگان تاکید داشته‌اند.

خسروی بیان کرد: با تصمیمات مسئولان ستاد مدیریت بحران کشور و مسئولان وزارت جهادکشاورزی به زودی تسهیلاتی برای جبران خسارت‌های وارده به کشاورزان و همچنین به افرادی که منازلشان تخریب شده تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول