اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خواستار شد

حمایت شهرداری‌ها و دانشگاه‌های گتوند از تیم‌های ورزشی

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند خواستار حمایت جدی شهرداری‌ها و دانشگاه‌های گتوند از بخش ورزش در این شهرستان شد.

حمایت شهرداری‌ها و دانشگاه‌های گتوند از تیم‌های ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، هوشنگ محمدپور صبح امروز در جلسه شورای ورزش خواستار حمایت شهرداری‌ها و دانشگاه‌های سطح شهرستان گتوند از تیم‌ها ورزشی و گفت: با امکانات موجود نیز می‌توان فعالیت‌های زیادی را در بخش ورزش انجام داد و مشکلات فعلی تا حد زیادی قابل حل است.

وی همچنین با تاکید بر حمایت از ورزش پهلوانی افزود: ضرورت ورزش پهلوانی انکارناپذیر است و در کنار ورزش قهرمانی باید بحث پهلوانی و توجه به اخلاق نیز مطرح باشد و پهلوانی و قهرمانی با هم شخصیت یک ورزشکار را شکل می‌دهند که باید به این سبک ورزشی توجه بیشتری شود.

محمدپور ادامه داد: اداره ورزش و جوانان برای گسترش ورزش در شهرها و روستاهای تابعه شهر باید تلاش‌های ویژه‌ای را انجام دهد ضمن اینکه باید از توانمندی و تجربه پیشکسوتان ورزش نیز بیشتر از این استفاده کرد.

فرماندار گتوند تاکید کرد: بین پیشکسوتان و جوانان باید ارتباط عاطفی وجود داشته باشد البته اداره ورزش و جوانان نیز باید از هیئت‌های ورزشی حمایت بیشتری به عمل آورد و آنها را تقویت کند و رشته‌های ورزشی که در گتوند فاقد هیئت هستند نیز هر چه سریع‌تر باید راه اندازی و شروع بکار کنند.

محمدپور همچنین به برخی مشکلات ورزش در گتوند اشاره نمود و تصریح کرد: سالن‌های ورزشی گتوند دچار مشکلاتی نظیر کمبود نور  و مشکل کف‌پوش هستند که باید هرچه سریع‌تر رفع شوند ضمن اینکه باید برای ارتقا امکانات ورزشی فکری اساسی شود زیرا که این امکانات به هیچ وجه شایسته این همه استعداد نیست.

فرماندار گتوند همچنین عدم وجود حامی مالی و نبود خوابگاه ورزشی را از دیگر مشکلات ورزش گتوند مطرح کرد و گفت: این دو مسئله باعث شده تا در بیشتر موارد مسابقاتی که می‌تواند به میزبانی گتوند برگزار شود با مشکل مواجه شود.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول