اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل استان بوشهر خبر داد

نصب سیستم‌های تردد شمار آن‌لاین در جاده‌های استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر از نصب سیستم‌های تردد شمار آن‌لاین در جاده‌های این استان خبر داد.

نصب سیستم‌های تردد شمار آن‌لاین در جاده‌های استان بوشهر

حمیدرضا علم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این دستگاه‌ها در محورهای اصلی استان نصب است و اطلاعات آن را به دستگاه‌های اجرایی که در حوزه برنامه‌ریزی فعالیت دارند، می‌دهیم.

وی افزود: سال گذشته هفت میلیارد تومان کالا جا به جا شده که نشان از رشد 12 درصدی دارد و با توجه به راه‌اندازی فازهای جدید پارس جنوبی این رشد بیشتر خواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه حمل و نقل هوشمند استان پیشرو در بخش سیستم‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای است، خاطرنشان کرد: 2 باسکول توزین در محورهای بوشهر به برازجان نصب شده که قیمت هر دستگاه 500 میلیون تومان است.

علم از نصب سیستم‌های تردد شمار آن‌لاین در جاده‌های این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین در هفته محورهای روستایی که سربار ترافیک جاده‌ای دارند، سیستم تردد شمار نصب خواهیم کرد.

وی گفت: پایانه مسافربری برازجان از مجهزترین پایانه‌های مسافری است که به دلیل مشکلاتی در ارتباط با انتقال مینی‌بوس و سواری شهری به آنجا مدتی است که فعالیتش با محدودیت‌هایی رو به رو است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: پایانه مسافری عسلویه تاکنون 10 میلیارد تومان هزینه در بر داشته و آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول