اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم وداع با شهید گمنام در امامزاده سید جعفر (ع) یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی امامزاده سید جعفرمحمد (ع) یزد گفت: مراسم وداع با شهید گمنام دفاع مقدس، امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در آستان مقدس این امامزاده برگزار می‌شود.

مراسم وداع با شهید گمنام در امامزاده سید جعفر (ع) یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام محمدعلی زحمتکش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان یزد همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام است و مراسم وداع با این شهید گمنام در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع در بلوار جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: یزد میزبان ستاره‌ای درخشان از قبیله مسافران کربلا است و شهدا شمع‌های فروزنده‌ای هستند که راه را برای ما روشن می‌کنند.

معاون فرهنگی امامزاده سید جعفرمحمد (ع) یزد گفت: در این امامزاده برای مراسم وداع با شهید گمنام برنامه‌هایی از جمله مداحی، مرثیه خوانی پیش‌بینی شده و از عموم ملت شهیدپرور دارالعباده و دارالعلم یزد برای حضور در این مراسم دعوت می‌کنیم.

پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس شب گذشته وارد فرودگاه یزد شد و با برگزاری مراسم ویژه، روز چهارشنبه در اداره اطلاعات استان یزد به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/2464/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول