اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار پایانی نیم‌فصل لیگ دسته دوم کشور صورت گرفت

آتش‌بازی گاز در برابر نفت / روزی که گاز بیشتر از نفت شعله کشید

خبرگزاری فارس: در دیدار پایانی نیم‌فصل لیگ دسته دوم کشور، تیم فوتبال گاز جم با نتیجه سه بر یک در برابر نفت محمودآباد به برتری رسید.

آتش‌بازی گاز در برابر نفت / روزی که گاز بیشتر از نفت شعله کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عصر امروز در هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم گاز فجر جم در برابر نفت محمودآباد قرار گرفت و در یک دیدار پرگل و تماشایی با نتیجه سه بر یک به برتری رسید.

تیم فوتبال گاز فجر جم توانست در یک دیدار کاملاً برتر، تیم فوتبال نفت محمودآباد را با نتیجه سه بر یک و با اقتدار کامل درخانه شکست دهد.

در این دیدار تیم گاز جم بازی را تهاجمی آغاز کرد و در نیم ساعت ابتدایی بازی سه فرصت مسلم گلزنی را خلق کرد که با بی‌دقتی مهاجمان گاز و تلاش دفاع و دروازه‌بان نفت هدر رفت.

در دقیقه 44 این مسابقه تیم گاز فجر جم روی فرار از سمت راست و ضربه دقیق شهرام طاهری به گل رسید تا نیمه نخست را با یک گل برتری به سود خود خاتمه دهد و با خیالی راحت به رختکن رود.

با شروع نیمه دوم مسابقه بار دیگر تیم گاز جم در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر خود بر دروازه نفت محمودآباد یورش برد و در دقیقه 60 مسابقه توسط علیرضا رحیمی به گل رسید و بازی را دو بر صفر کرد تا حاشیه امنیت بیشتری داشته باشد.

در دقیقه 66 مسابقه روی اشتباه مدافعان جم تیم نفت محمودآباد موفق به گلزنی شد و نتیجه بازی را دو بر یک کرد تا تماشاگران گاز جم نگران ادامه مسابقه شوند.

گاز جم که برای برد به میدان آمده بود شدت حملات خود را بیشتر کرد و در دقیقه 80 توسط محسن چگینی به گل سوم رسید تا بار دیگر اختلاف خود را با رقیب شمالی به دو گل برساند.

در ادامه مسابقه نیز با وجود حملات دو تیم گلی به ثمر نرسید و گاز فجر جم با یک برد شیرین نیم‌فصل را به پایان رساند.

هم‌اکنون تیم فوتبال گاز فجر جم با انجام 13 بازی و پنج برد، چهار تساوی و چهار باخت و با کسب 19 امتیاز و هم امتیاز با تیم رده پنجمی و تنها با تفاضل گل در رده ششم جدول مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول