اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح چهارشنبه

مردم شهیدپرور باشت میزبان 2 شهید گمنام هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهرستان فردا، صبح چهارشنبه آماده تکریم، استقبال و میزبانی از دو شهید گمنام هستند.

مردم شهیدپرور باشت میزبان 2 شهید گمنام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید ناصر رضایی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی برپایی مراسم تشییع و تدفین این دو شهید گمنام در این شهرستان اظهار داشت: مردم شهید‌پرور باشت آماده تکریم، استقبال و میزبانی از دو شهید گمنام هستند.

فرماندار باشت گفت: این دو شهید و فرزندان امام راحل و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس که با مقاومت و پایداری برای اسلام و نظام جان خود را فدا کردند، فردا میهمان مردم این شهرستان هستند.

وی تصریح کرد: عطر این دو شهید، فضای معنوی این شهرستان را متبرک کرده است و ما نیز با جان و دل به استقبال آن‌ها می‌رویم.

رضایی تصریح کرد: مردم این شهرستان به خود می‌بالند که باشت محل تدفین و زیارتگاه شهدایی می‌شود که درس عشق و آزادگی را از عاشورای حسینی و سید و سالار شهیدان امام‌حسین (ع) و هفتاد و دو تن از یارانش گرفتند و از امروز این شهر میعادگاه این عاشقان ولایت می‌شود.

فرماندار باشت تصریح کرد: صبح روز چهار‌شنبه 29 آذر ماه پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار بر روی دستان مردم شهیدپرور باشت تشییع و سپس در محل پارک تپه‌ای (تپه نور‌الشهدا) این شهرستان به خاک سپرده می‌شوند.

رضایی از آحاد مردم، زن و مرد جوان و نوجوان خواست تا در این مراسم باشکوه و معنوی شرکت کنند و یک بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کنند.

فرماندار باشت یادآور شد: مقدمات لازم برای حضور پرشور و گسترده‌ مردم برای استقبال از این دو شهید گمنام از سوی همه اداره‌های شهرستان باشت انجام شده است.

انتهای‌پیام/2571/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول