اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان:

تفرقه میان جهان اسلام راهبرد نخست صهیونیست‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: تفرقه میان جهان اسلام به عنوان راهبرد نخست و استراتژیک غربی‌ها و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمانان است.

تفرقه میان جهان اسلام راهبرد نخست صهیونیست‌ها است

علیرضا احسان‌دوست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از 30 سال گذشته به بیداری اسلامی دست یافته است، اظهار کرد: سازمان بسیج اساتید درصدد انتقال دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران در راستای بیداری اسلامی به جهان اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه جامعه دانشگاهی نقش پر‌رنگی در راستای معرفی دستاورد‌های ایران در زمینه بیداری اسلامی صورت گرفته در منطقه دارند، ادامه داد: جامعه دانشگاهی و نخبگان می‌توانند با مبادله اطلاعات خود با سایر کشور‌ها نقش راهبردی در راستای توسعه و ترویج بیداری اسلامی در جهان داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان تصریح کرد: در شرایط کنونی تبادل اطلاعات اساتید کشور‌های جهان اسلام در راستای مهم‌ترین مسائل جهان اسلام امری مهم و ضروری تلقی می‌شود.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران باید با برگزاری همایش‌های بیداری اسلامی به صورت مستمر در میان اساتید کشور‌های جهان اسلام در راستای دست‌یابی به اهداف بیداری اسلامی به صورت علمی تلاش کند.

احسان‌دوست با بیان اینکه مجموعه بسیج اساتید دارای یک هدف نهایی، بسیار مهم و دراز‌مدت است، تاکید کرد: ایجاد و راه‌اندازی اتحادیه اساتید کشور‌های جهان اسلام به عنوان مهم‌ترین اهداف این مجموعه به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه موثر‌ترین افراد در میان نخبگان و قشر دانشگاهی کشور‌های جهان اسلام باید با دیگر کشور‌ها ارتباط علمی، فکری و فرهنگی داشته باشند، افزود: حرکت بیداری اسلامی سبب اتحاد جهان اسلام شده است و نقش بیداری اسلامی در این اتحاد انکار‌نا‌پذیر است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: تفرقه میان جهان اسلام به عنوان راهبرد نخست و استراتژیک غربی‌ها و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمانان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه حضور کشور‌های جهان اسلام در کنار یکدیگر راهبرد‌ها و تاکتیک‌های دشمنان جهان اسلام را برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان به چالش می‌کشاند، اظهار کرد: همچنین این موضوع سبب افزایش انسجام میان امت‌های جهان اسلام می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول