اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی سمینار سراسری پرستار، مامایی و پژوهش گلستان:

فعالیت‌های پژوهشی مسیر جهاد علمی را هموار می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر علمی پنجمین سمینار سراسری پرستار، مامایی و پژوهش گلستان گفت: فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی به عنوان اولویت‌های اصلی دانشگاهیان می‌تواند مسیر جهاد علمی و رسیدن به فناوری‌های نوین را هموار کند.

فعالیت‌های پژوهشی مسیر جهاد علمی را هموار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، لیلا جویباری صبح امروز در جمع پژوهشگران استان اظهار داشت: برگزاری سمینارها و همایش‌هایی هم که در راستای معرفی پژوهشگران برتر صورت می‌گیرد فرصتی مناسب در اختیار پژوهشگران و مخترعان جوان قرار می‌دهد تا نتیجه تحقیقات و پژوهش‌های خود را به سایر علاقه‌مندان ارائه بدهند و در صورت فراهم شدن شرایط به فکر رشد و اعتلای دستاوردهای علمی خود باشند.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین سمینار سراسری پرستار، مامایی و پژوهش که به مدت دو روز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد اذعان داشت: این سمینار با حضور نمایندگان 29 استان کشور که از بین اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان، پزشکان، پرستاران و فارغ‌التحصیلان مامایی بودند برگزار شد، فرصتی مناسب بود تا شرکت‌کنندگان ضمن استفاده از دستاوردهای اعضای علمی دانشگاه‌های سراسر کشور در یک محیط علمی و آموزشی سطح داشته‌های علمی خود را افزایش و با کوله‌باری از تجربه و اندوخته جدید وارد محیط کار خود شوند.

دبیر علمی پنجمین سمینار سراسری پرستار، مامایی و پژوهش گلستان تصریح کرد: برای شرکت در این نشست علمی 750 مقاله به دست ما رسید که با توجه به قرار داشتن دانشگاه علوم پزشکی گرگان در تیپ دو این یک رکورد و موفقیت خوب محسوب می‌شود، ضمن اینکه از مجموع مقالات ارسالی 232 مقاله برای ارائه در سمینار انتخاب شد و در پنل‌ها مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

جویباری اضافه کرد: با توجه به استقبال خوبی که از سمینار صورت گرفته بود و به منظور تشویق پژوهشگران بخش پوستر الکترونیک جشنواره هم فعال و با چاپ 120 مقاله در کتابچه و توزیع آن در حین برگزاری سمینار آثار ارائه شده و مقاله‌های ارسالی به سمینار را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داد.

وی ادامه داد: این سمینار دو روزه 10 امتیاز بازآموزی داشت و یکی دیگر از نقاط قوت آن نسبت به دوره‌های گذشته ارائه پایان‌نامه تحصیلی در قالب مقاله توسط دانشجویان کارشناسی ارشد بود که بسیاری از آنها مورد توجه شرکت‌کنندگان و صاحب‌نظران قرار گرفت.

دبیر علمی پنجمین سمینار پرستار، مامایی و پژوهش با اشاره به برپایی غرفه اختراعات با همکاری مخترعان جوان گفت: این فضای مناسب که در حاشیه این سمینار برگزار شد بخشی از توانمندی‌های دانشجویان جوان را به نمایش گذاشته و در صورت توجه بیشتر مسئولان می‌تواند اتفاقات خوبی را در علوم پزشکی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول