اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان خبر داد

افزایش کمک‌های مردم زنجان در خانه انفاق

خبرگزاری فارس: مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از افزایش کمک‌های مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

افزایش کمک‌های مردم زنجان در خانه انفاق

عیسی بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری اظهار کرد: با برآورد صورت گرفته میزان کمک‌های مردمی در بسیاری از طرح‌های اجرایی کمیته امداد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه سال‌جاری مبلغ یک میلیارد و 618 میلیون و 362 هزار و 600 ریال کمک مردمی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان جمع‌آوری شده است، افزود: میزان کمک‌های مردمی در قالب این طرح در مدت مشابه سال گذشته 595 میلیون و 354 هزار و 600 ریال بود.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه در هشت ماهه سال‌جاری 979 حامی با مراجعه به خانه انفاق کفالت یک‌هزار و 256 یتیم را قبول کرده‌اند، افزود: در هشت ماهه سال گذشته 595 حامی کفالت 803 یتیم را قبول کردند.

وی در ادامه با اشاره به سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: در بحث جمع‌آوری کمک برای آزادسازی زندانیان نیازمند نیز مبالغ کمک‌های مردمی افزایش یافته است.

بیات با اشاره به اینکه در هشت ماهه سال‌جاری 23 میلیون و 873 هزار و 500 ریال کمک مردمی برای آزادسازی زندانیان نیازمند جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: این رقم در مدت مشابه سال قبل 20 میلیون و 183 هزار ریال بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مبالغ جمع‌آوری شده در قالب فطریه عام را در هشت ماهه سال‌جاری 48 میلیون و 25 هزار و 500 ریال اعلام کرد و افزود: این مبلغ در هشت ماهه سال گذشته 18 میلیون و 372 هزار و 500 ریال بود.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول