اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اعتیاد سلامت روانی و بهداشتی جامعه را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: اعتیاد به موادمخدر مهم‌ترین معضلی است که سلامت اقتصادی، بهداشتی و روانی جامعه را تهدید می‌کند.

اعتیاد سلامت روانی و بهداشتی جامعه را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اردبیل اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهم ترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب می‌شود و زمینه‌ساز بسیاری از گرفتاری‌ها و ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی شده و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید در برابر تهدید موادمخدر احساس مسئولیت کنند تصریح کرد:‌ تمامی دستگاه‌های مرتبط باید با تعامل و همکاری یکدیگر و جدیت ویژه، در راستای مقابله با موادمخدر و همچنین برای کاهش عرضه و تقاضای این پدیده شوم اهتمام نمایند تا در راستی سالم‌سازی محیط زندگی و جامعه گام‌های موثری برداشته شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اردبیل در ادامه سخنان خود با قدردانی از اقدامات مناسب و ارزنده همه دست‌اندرکاران مبارزه با موادمخدر خاطرنشان کرد: مبارزه با موادمخدر در حوزه پیشگیری مستلزم عزم عمومی و همت همگانی بوده و کمیته پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان در راستای مردم‌محور کردن این مبارزه حرکت می‌کند.

نیکزاد با بیان اینکه همه مردم در برابر تهدید موادمخدر احساس مسئولیت کنند، افزود: موادمخدر تهدیدی جدی برای جامعه است و همه افراد در معرض خطر آن قرار دارند لذا همه باید در برابر این تهدید جدی و طاعون قرن احساس مسئولیت کنند و در مقابله با این پدیده شوم اقدامات اساسی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه هر یک از روسای کمیته‌های شش گانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر به بیان و ارائه دیدگاه‌های خود در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی به منظور شناساندن آثار مخرب موادمخدر در محیط‌های اداری، آموزشی و نظامی و نیز ایجاد مراکز نگهداری و مراقبت از معتادان پرخطر و همچنین پاکسازی جامعه از مواد افیونی و جلوگیری از عرضه و تقاضای این مواد پرداختند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول