اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان:

زنجان رتبه سوم کشوری را در کشف کالای قاچاق دارد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: مجمع امور صنفی استان زنجان در زمینه کشف کالای قاچاق در رتبه سوم کشوری قرار دارد.

زنجان رتبه سوم کشوری را در کشف کالای قاچاق دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کاوندی ظهر امروز در جمع روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان زنجان اظهار داشت: اصناف استان زنجان با انصاف و متدین بوده و همواره همراه دولت هستند.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه‌های صنفی استان زنجان همیشه پشت سر ولایت بوده و در مناسبت‌های مختلف و نیازهای اجتماعی حضور بسیار فعالی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در زمینه ساماندهی اطلاعات در سامانه اصناف ایران، استان زنجان رتبه دوم کشور را دارد.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه دوره‌های آموزشی برای هیئت‌ رئیسه اتحادیه‌ها و مدیران برگزار شده است، تصریح کرد: در زمینه آموزش، مجمع امور صنفی استان زنجان موفقیت‌های زیادی داشته است.

* برتری مجمع امور صنفی زنجان در زمینه دوره‌های آموزشی اصناف

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از اخذ پروانه کسب یکی از اقدامات صورت گرفته توسط مجمع امور صنفی استان زنجان به شمار می‌رود، افزود: در حال حاضر واحد آموزشی مجمع امور صنفی استان راه‌اندازی شده و کلاس‌های آموزشی به صورت روزانه در ساعت هشت صبح تا 9.30 تشکیل می‌شود.

کاوندی با بیان اینکه در زمینه بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی، مجمع امور صنفی استان زنجان در سطح کشور برتر شده است، ادامه داد: بر اساس آمار و گزارشات، مجمع امور صنفی استان در زمینه کشفیات کالای قاچاق رتبه سوم کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بسیار زیادی در جامعه اتحادیه‌های اصناف استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر این ظرفیت‌ها رو به رشد است.

* استقلال اتحادیه‌های صنفی استان زنجان

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه بیشتر اتحادیه‌های صنفی استان زنجان مدیران اجرایی مستقلی دارند، خاطرنشان کرد: برای این مدیران نیز دوره‌های آموزشی با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در ماه محرم سال‌جاری دسته عزاداری اصناف و بازاریان به صورت مستقل تشکیل شد، افزود: به صورت پایلوت مراسم عزاداری اصناف و بازاریان در شب هفتم امام حسین (ع) برگزار شد.

کاوندی اظهار داشت: هماهنگی و همکاری اتحادیه‌های استان زنجان با مجمع امور صنفی بسیار خوب است.

* تلاش اتحادیه‌های زنجان برای انتخابات شورای شهر

وی با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال‌جاری همه توان و تلاش خود را در انتخابات شورای شهر شهرستان زنجان به کار می‌گیریم، ادامه داد: تلاش می‌کنیم دو سوم از اعضای شورای شهر از منتخبین اصناف باشد.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان ضمن تاکید بر اینکه اصناف نماینده‌ای در مجلس شورای اسلامی ندارند، متذکر شد: باید از این حوزه نیز نماینده‌ای در مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشد.

انتهای پیام/73006/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول