اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی دریابانی بوشهر خبر داد

توقیف 12 فروند شناور حامل کالای قاچاق در خلیج فارس

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی دریابانی استان بوشهر از توقیف 12 فروند شناور و کشف بیش از 9 میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان خبر داد.

توقیف 12 فروند شناور حامل کالای قاچاق در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرحیم اسکندری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح‌های مختلف اطلاعاتی و عملیاتی در سطح استان توانسته‌ایم عرصه را بر قاچاقچیان کالا و سوخت تنگ و منطقه را برای آنان ناامن کنیم.

اسکندری افزود: در این خصوص ماموران سه پایگاه دریابانی بوشهر، گناوه و کنگان  طی چندین مرحله عملیات حساب شده دریایی موفق به توقیف 12 فروند موتور لنج‌باری حامل مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شدند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از شناور توقیفی بیش از 250 نوع کالای قاچاق که در منافیست شناوران قید نشده بود، کشف و ضبط و به انبار گمرکات انتقال داده شد.

اسکندری ارزش محموله‌های توقیفی را 9 میلیارد و 112 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: در این رابطه بیش از 10 نفر قاچاقچی کالا نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

دستگیری خرده‌فروش مسافرنما در جزیره خارک

این مقام انتظامی همچنین خبر داد: ماموران پاسگاه مرزی دریایی جزیره خارک در حین کنترل مسافران ورودی به جزیره موفق به دستگیری یک نفر خرده‌فروش مواد مخدر شدند.

اسکندری گفت: ماموران دریابانی پاسگاه مرزی دریایی جزیره نفتی خارک استان بوشهر در حین انجام وظایف ذاتی خود و کنترل مسافران ورودی به جزیره به فردی با هویت «الف-م» 18 ساله مظنون و وی را مورد بازرسی بدنی قرار دادند و در بازرسی صورت پذیرفته مقدار 600 گرم مواد مخدر از دو نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط شد.

جانشین فرماندهی دریابانی استان بوشهر تصریح کرد: در این خصوص در بازجویی‌های به عمل آمده از متهم دستگیر شده گفت مواد را از بوشهر خریداری کرده‌ام و قصد داشتم مواد مخدر را جهت فروش وارد جزیره کنم که توسط ماموران دریابانی دستگیر شدم.

اسکندری افزود: پس از تشکیل پرونده، متهم به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول