اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

50 هزار سفر از طریق حمل و نقل ملایر انجام شد

خبرگزاری فارس: مسئول حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر از انجام 51 هزار و 992 سفر از طریق حمل و نقل عمومی شهرستان ملایر در هشت ماهه امسال خبر داد.

50 هزار سفر از طریق حمل و نقل ملایر انجام شد

سیداسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر از فعالیت هشت شرکت مسافربری در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار داشت: در این شرکت‌های مسافربری یکصد دستگاه اتوبوس فعالیت دارند.

وی ادامه داد: همچنین 350 دستگاه مینی‌بوس و 150 دستگاه سواری پلاک عمومی فعالیت دارند که کار حمل و نقل و مسافربری را در شهرستان ملایر انجام می‌دهند.

مسئول حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر در  ادامه از انجام 51 هزار و 992 سفر در هشت ماهه نخست امسال از طریق حمل و نقل شهرستان ملایر خبر داد و افزود: در این تعداد سفر 885 هزار و 224 نفر مسافر از ملایر به مقاصد شهرهای تهران، اهواز، کرج، اصفهان، بروجرد، نهاوند، همدان، تویسرکان و کرمانشاه جابجا شده‌اند.

وی از فعالیت 13 شرکت حمل و نقل کالا با ظرفیت ناوگان 3 هزار و 500 دستگاه در شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری حمل و نقل کالا نیز به تعداد 74 هزار و 605 سفر انجام شده که به میزان 135 هزار تن حمل کالا از این طریق صورت گرفته است.

انتهای پیام/89013/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول