اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه خواستار شد

برخورد مناسب فعالان حمل و نقل با مردم

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: نحوه برخورد فعالان بخش حمل و نقل با مردم تداعی‌گر اخلاق و منش آن‌ها با مردم است.

برخورد مناسب فعالان حمل و نقل با مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد حضرت‌پور پیش از ظهر امروز در مراسمی که با حضور رئیس شورای اسلامی و شهردار ارومیه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه از بازنشستگان سازمان اتوبوسرانی ارومیه و حومه به منظور تجلیل از بازنشستگان اتوبوسرانی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: وحدت رویه میان کارکنان تنها نقطه عطف شهرداری و تمام سازمان‌های خدمات‌رسان است که تا امروز موجب موفقیت آن‌ها شده است.

وی اضافه کرد: فعالان بخش حمل و نقل به عنوان سمبل ارائه خدمات به شهروندان هستند و نحوه برخورد فعالان بخش حمل و نقل با مردم تداعی‌گر اخلاق و منش آن‌ها با مردم است.

حضرت‌پور در بخشی از سخنان خود اتوبوسرانی و سایر نهادهای حمل و نقل شهرداری را زمینه‌ساز ارائه خدمات صادقانه به مردم دانست و گفت: وجود رانندگان و کارکنان صادق و تلاشگر یکی از نشانه‌های موفقیت اتوبوسرانی و سایر نهادهای خدمات‌رسان است.

حضرت‌پور عنوان کرد: هر انسانی می‌تواند در دوران مختلف زندگی دچار خطا و اشتباهاتی شود و در این زمینه وظیفه مردم و کارکنان نهادها امر به معروف و نهی از منکر است که بر اساس روایات اسلامی اصلی‌ترین وظیفه مسلمانان است.

وی خواستار همکاری هر چه بیشتر سازمان‌های ذی‌ربط با شهرداری ارومیه شد و گفت: برای این منظور لازم است تا تعامل و همکاری بین سازمان‌های ذی‌ربط بیشتر شود.

در پایان این مراسم از جمعی از بازنشستگان سازمان اتوبوسرانی ارومیه و حومه، تعدادی از رانندگان تاکسی نمونه و همچنین آتش‌نشانان برتر تجلیل به عمل آمد.

مراسم تجلیل از بازنشستگان اتوبوسرانی ارومیه و حومه به مناسبت هفته حمل و نقل و در راستای تکریم بازنشستگان شهرداری ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/61003/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول