اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع):

بازدارندگی و نمایش اقتدار از اهداف رزمایش بزرگ پیامبر اعظم است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر و فرمانده قرارگاه امام هادی(ع)، بازدارندگی و نمایش اقتدار بسیجیان را از اهداف رزمایش بزرگ پیامبر اعظم بسیجیان استان مازندران عنوان کرد.

بازدارندگی و نمایش اقتدار از اهداف رزمایش بزرگ پیامبر اعظم است

علی تقی‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر و فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر گفت: هدف از برگزاری رزمایش بزرگ پیامبر اعظم بسیجیان استان مازندران، بازدارندگی، حضور و نمایش اقتدار در شرایط حساس فعلی با اهدافی مانند تبیین نقش بسیج در انقلاب اسلامی و معرفی ظرفیت‌های مختلف آن به ویژه حلقه‌های شجره طیبه صالحین و بسیج سازندگی و تعظیم شعائر اسلامی در ماه محرم و صفر است.

وی افزود: ما در این رزمایش به دنبال ایجاد آمادگی و حضور هوشمندانه در قالب ساماندهی و سازماندهی بسیج در حلقه‌های شجره طیبه صالحین هستیم.

تقی‌پور در ادامه گفت: در این رزمایش بیش از 5 هزار نفر از بسیجیان شهادت‌طلب و غیور شهرستان بابلسر به نمایندگی از بسیجیان استان مازندران به نمایش قدرت و تمرینات مربوط به کنترل ناآرامی‌ها و مقابله با اغتشاشات می‌پردازند.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اقدامات مقدماتی رزمایش تصریح کرد: این رزمایش در روزهای پنجشنبه 30 آذر و جمعه یکم دی ماه برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در روز اول 12 گروهان واکنش سریع و گردان بیت المقدس به مانور کنترل و مقابله با اغتشاش می‌پردازند و در روز دوم 35 گردان از گردان‌های بیت المقدس، عاشورا و امام حسین(ع) با محوریت شجره طیبه صالحین از حوزه‌های مقاومت شهرستان بابلسر در اردوگاه سردار شهید قصابیان حضور خواهند یافت.

تقی‌پور با بیان اینکه کمیته‌های فرعی قرارگاه امام هادی(ع) با حضور مسئولان شهری به منظور کیفیت‌بخشی پشتیبانی رزمایش تشکیل شد، گفت: سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفان سخنران رزمایش بزرگ 5 هزار نفری پیامبر اعظم خواهد بود.

انتهای پیام/86006/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول