اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری ورامین:

ساخت و سازهای غیرمجاز تحت کنترل نیروهای شهرداری قرار دارد

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری ورامین توجه مدیریت شهری به ساخت و سازهای غیرمجاز را مورد اشاره قرار داد و گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز تحت کنترل نیروهای شهرداری قرار دارد.

ساخت و سازهای غیرمجاز تحت کنترل نیروهای شهرداری قرار دارد

سید ابوالفضل قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: ساخت و سازهای شهری با مدیریت و نظارت مستقیم مدیران مناطق دوگانه و نواحی چهارگانه با عوامل اجرایی خویش بر این موضوع کنترل و دقت کافی داشته و از ساخت و سازهای بدون مجوز جلوگیری می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری ورامین گفت: شهر یک محیط و جامعه اجتماعی جهت زندگی، کار و تفریح شهروندان بوده و سازندگان حق ندارند با ساخت و سازهای فاقد مجوز، زندگی شهری ساکنان و همسایگان را با مخاطره روبه‌رو سازند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استحکام بنا، استفاده از مصالح مرغوب و استاندارد، رعایت حریم همسایگان، رعایت اصول معماری در بنا، رعایت نکات ایمنی و ده‌ها مورد دیگر از جمله مواردی هستند که در ساخت و سازها باید رعایت شود که در صورت عدم رعایت احداث این‌گونه بناها، سیما و منظر شهری را تخریب و خدشه‌دار می‌کند.

قاسمی با تقدیر از همکاری و اقدامات پیشگیرانه دادستانی عمومی و انقلاب و نیروی انتظامی شهرستان ورامین در اجرای مطلوب این طرح بیان داشت: در همین راستا نیروهای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز به‌ صورت شبانه‌روز و در شیفت‌های منظم کلیه ساخت و سازها را تحت کنترل داشته و از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری ورامین در پایان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادات و نظرات خود را از اجرای این طرح و یا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز، با تماس با شماره سامانه مدیریت شهری 137 و شماره تلفن مستقیم 36242525 داخلی 213 و یا نواحی چهارگانه 36222525‌ ـ 36243526 ـ 36263880 و 36226615 و مدیریت امور شهر 36265511 ارایه و گزارش کنند.

انتهای پیام/2462/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول