اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نور خبر داد

آغاز رزمایش پیامبر اعظم (ص) در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نور از آغاز رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) در شهرستان نور خبر داد.

آغاز رزمایش پیامبر اعظم (ص) در شهرستان نور

ناصر توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور با اشاره به اینکه این رزمایش دو روزه دفاع از کوی و برزن است بیان داشت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده با حضور نیروهای عمل‌کننده گردان بیت‌المقدس از حوزه امام علی(ع) نور در محل رزمایش(اردوگاه شهدای نور) از نخستین ساعات بامداد امروز، رزمایش دفاع از کوی و برزن با نام پیامبر اعظم(ص) و با رمز یا رقیه(س)آغاز و تا عصر فردا ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نور با بیان اینکه سپاه و بسیج در تمامی عرصه‌ها به ویژه در عرصه مقابله با تهدیدات نرم دشمن، عمق بخشی داخلی و افزایش بصیرت در سطح جامعه نقش بسزایی داشته و دارد اظهار داشت: رزمایش دفاع از کوی و برزن نیز به منظور حفظ و انسجام بهتر و بیشتر و افزایش روزافزون روحیه شجاعت و شهامت، تقویت روحیه جهادی و ایثارگری نیروهای انقلابی و بسیجی، افزایش توانمندی نیروها و همچنین تضعیف حداکثری روحی، روانی دشمن برگزار می‌شود.

توکلی ادامه داد: نیروهای بسیجی و انقلابی باید همواره ضمن حفظ هوشیاری وخونسردی و با بهره‌گیری از نقاط ضعف دشمن و استفاده هدفمند از نیروهای بومی و مردمی در مقابل تهاجم دشمن ایستادگی کنند و ‌علیه عملیات روانی دشمن تدابیر لازم را داشته باشند، که این رزمایش نیز با همین هدف و مقابله با دشمن فرضی در حال برگزاری است.

وی افزود: در رزمایش دفاع از کوی و برزن با استفاده از امکانات و توان ناحیه و قسمت‌های مختلف عملیاتی همچون انفجارات در کمین شبانه، راهپیمایی شبانه، درگیری با دشمن فرضی و حفاظت از کوی و برزن انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/86023/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول