اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

معرفی رئیس جدید آموزش و پرورش جویبار / برنامه‌های جدید آموزشی در جویبار

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش جویبار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

معرفی رئیس جدید آموزش و پرورش جویبار / برنامه‌های جدید آموزشی در جویبار

به گزارش خبرنگار فارس در جویبار، مراسم تودیع عبدالوحید رنجبر و معارفه محمدعلی میری رئیس سابق و جدید آموزش و پرورش شهرستان جویبار در اداره آموزش پرورش این شهرستان برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در این مراسم گفت: آموزش و پرورش با متن آموزش سروکار دارد و دستگاهی است که خدمات پس از فروش ندارد و خطا در این نهاد آموزشی برگشت‌ناپذیر است.

مصطفی عابدی افزود: میری رئیس جدید آموزش و پرورش جویبار مسئولیت آموزش این شهرستان را عهده‌دار شده و با در دست گرفتن این سکان باید خرد جمعی را دستور کار خود قرار دهد، چرا که یک مسئول نمی‌تواند نیازهای یک شهرستان آن هم آموزش و پرورش را یک نفری مرتفع کند.

فرماندار جویبار نیز در این جلسه با اشاره به اینکه جابجایی یک اصل است، تشریح کرد: اگر ضرورت خاصی وجود نداشت با این تغییر و تحول در آموزش و پرورش جویبار موافق نبودم و این موضوع را به امیری مدیرکل آموزش و پرورش اعلام کردم که او عنوان کرد در جویبار برنامه جدید آموزشی در دست اجرا دارد.

نیک‌نژاد با اشاره به اینکه رئیس جدید باید سیاست‌های دولت را اولویت کارشان قرار دهد، اظهار داشت: برنامه جدید آموزشی با توجه به قابلیت‌های این شهرستان در دست اجرا است و باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

فرماندار جویبار در پایان یادآور شد: در عرصه مدیریتم تاکنون 60 تودیع صورت گرفته و این مسند فردا در اختیار دیگری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/86003/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول