اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی توسط رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور صورت گرفت

انتصاب رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان سیستان‌ و بلوچستان

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان ‌و بلوچستان به‌عنوان رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان با حفظ سمت منصوب شد.

انتصاب رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان سیستان‌ و بلوچستان

غلامرضا محمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این انتصاب در پی ارتقای مراکز تربیت معلم به دانشگاه فرهنگیان از سوی دکتر جهانبخش محبی‌نیا رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور صورت پذیرفته است.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان استان به منظور تأمین نیروی انسانی متخصص آموزش و پرورش از بهمن ماه سال‌جاری با پذیرش 400 دانشجو در 10 رشته در دو پردیس پسرانه و دخترانه آغاز به‌کار خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: این دانشگاه از مقطع کارشناسی دانشجو پذیرش خواهد کرد و در سال‌های آتی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز برای تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش استان فعالیت می‌کند.

محمد قاسمی بیان کرد: امید می‌رود در سال‌های آتی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، زمینه تحصیل فرهنگیان استان را فراهم کنیم.

وی گفت: این دانشگاه در کیفیت بخشی مسائل آموزش و پرورش استان تأثیر بسزایی خواهد داشت و فرهنگیان استان به‌جای تحصیل در سایر دانشگاه‌ها و استان‌ها می‌توانند در استان خود به ادامه تحصیل بپردازند.

رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان افزود: نزدیک به 200 نفر اساتید موظف و غیر موظف کار تربیت این دانشجویان را بر عهده خواهند داشت.

محمد قاسمی بیان داشت: پذیرش از طریق کنکور سراسری انجام و با طی مراحل گزینش و مصاحبه انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/75001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول