اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد

احداث 3 تصفیه‌خانه جدید در شهرک‌های صنعتی قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از احداث سه تصفیه‌خانه جدید در شهرک‌های صنعتی قزوین با اعتباری 60 میلیارد ریالی خبر داد.

احداث 3 تصفیه‌خانه جدید در شهرک‌های صنعتی قزوین

عبدالقهار ناصحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار در طول سال‌های اخیر به طور چشم‌گیری در این استان افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین افزود: در حوزه توسعه واحد‌های تولیدی نیز ساخت شهرک‌های صنعتی سرعت بیشتری به خود گرفته است که باید متناسب با آنها نیز اعتبارات افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سالیانه تمام دستگاه‌های دولتی موظف به اجرای برنامه‌های خود هستند، تصریح کرد: احداث تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی نیز جزو اولویت‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است سه تصفیه‌خانه جدید در شرکت‌های صنعتی لیا و کاسپین به بهره‌برداری برسد.

ناصحی بیان کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای افتتاح این تعداد تصفیه‌خانه‌ها بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی عنوان کرد: طراحی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی آراسنج بویین‌زهرا واقع در بخش مرکزی این شهرستان نیز تاکنون به انجام رسیده و هم‌اکنون مراحل عملیاتی آن آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین ابراز داشت: بیش از یک‌ و نیم میلیارد تومان اعتبار برای توسعه طرح‌های بخش تصفیه‌خانه استان قزوین مورد نیاز است.

ناصحی عنوان کرد: در حوزه زیرسازی و درون‌سازی محوطه شهرک‌های صنعتی نیز کار‌ها و اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به جدول‌گذاری در ناحیه صنعتی الموت اشاره کرد.

وی بیان داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با بسیج سازندگی در صدد توسعه راه‌سازی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین بیان کرد: در ناحیه صنعتی نیکویه شهرستان قزوین نیز در حال پیگیری برای جدول‌گذاری شهرک صنعتی هستیم.

ناصحی بیان داشت: توسعه شبکه آب‌رسانی شهرک‌های صنعتی توسط پیمانکار در حال پیگیری است و هم‌اکنون در مراحل پایایی قرار دارد.

وی ابراز داشت: در بخش تأمین روشنایی نیز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی آراسنج در حال انجام است.

مدیرعامل شهرک صنعتی قزوین خاطرنشان کرد: توسعه صنعتی کشور نیازمند تلاش و جدی مضاعف از سوی مسئولان و مردم است.

انتهای پیام/77005/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول