اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سوادکوه خبر داد

حضور 40 هزار بسیجی در سوادکوه/ ساخت سالن‌های فرهنگی صالحین

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به رسالت‌های فرهنگی بسیج، گفت: 40 هزار بسیجی در شهرستان سوادکوه حضور دارند.

حضور 40 هزار بسیجی در سوادکوه/ ساخت سالن‌های فرهنگی صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی درزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه صبح امروز در جلسه فرماندهان واحدهای ناحیه مقاومت بسیج که با حضور نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی در ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد، حضور و فعالیت در عرصه‌های فرهنگی را از رسالت‌های بسیجیان ذکر کرد.

وی گفت: دشمن به دنبال شبیخون فرهنگی است و بسیجیان با اطاعت از مقام معظم رهبری اقدام به افزایش توان فرهنگی جوانان کرده‌اند.

درزی با اشاره به فعالیت 40 هزار نفر از بسیجیان در اقشار و صنوف مختلف سوادکوه افزود: حضور یک‌هزار و 600 نفر به عنوان سرگروه و مربی در حلقه صالحین از اقدامات مؤثر فرهنگی و دینی است.

وی به حضور مردم در عرصه‌های مختلف اشاره و خاطر نشان کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف بیانگر وفاداری آنان به نظام و رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه، توسعه شهرستان سوادکوه به نگاه ویژه مسئولان نیاز دارد، یادآور شد: پیگیری طرح‌های بر زمین مانده، اشتغالزایی پایدار و جلوگیری از مهاجرت مورد توجه و پیگیری مسئولان قرار گیرد.

درزی برنامه‌ریزی برای ساخت سالن‌های فرهنگی صالحین در حوزه‌ها و شهرهای سوادکوه را از برنامه‌های مورد نظر ناحیه مقاومت این شهرستان ذکر کرد و گفت: برای بهره‌برداری کامل از پروژه‌های چندمنظوره به همکاری ویژه نمایندگان مجلس نیاز است.

انتهای پیام/86015/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول