اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

قتل عام کودکان در آمریکا شکست قطعی لیبرال دموکراسی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: قتل عام کودکان در آمریکا شکست قطعی لیبرال دموکراسی را نشان می‌دهد.

قتل عام کودکان در آمریکا شکست قطعی لیبرال دموکراسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک میلاد حضرت‌ مسیح (ع) به مسیحیان، اظهار داشت: عدالت، حق محوری، مبارزه با ستم و ستمگران، حراست از عفت و پاکدامنی زنان، پاسداری از کرامت انسانی از جمله آموزه‌های آسمانی دین حضرت‌ مسیح بود اما حاکمان لائیک و دانشمندان آلوده به مفاسد با مکتب‌های ساخته دست بشر تعالیم این پیامبر الهی را مسخ و از صحنه زندگی مسیحیان خارج ساختند و به جای آن فساد، منکرات، هم جنس‌بازی، قتل و غارت را جایگزین ساختند و یکی از علل قیام مردم غرب و اروپا علیه لیبرال دموکراسی همین انحرافات است.

وی با اشاره به سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله‌ العظمی خویی تصریح کرد: آن بزرگوار در طول 94 سال عمر بابرکت با تدریس 70 ساله علوم اهل‌بیت (ع) در حوزه علمیه کهن نجف هزاران شاگرد، ده‌ها فقیه را پرورش داد و 24 مرکز علمی درمانی و خیریه در 12 کشور جهان از خود به یادگار گذاشت.

شکوری ایجاد تحولات و نوآوری‌های بی‌شمار در علوم فقه، اصول، رجال، تفسیر و کلام را از جمله میراث‌های ماندگار آن بزرگوار برشمرد که در قالب ده‌ها جلد کتاب و تقریرات باقی مانده است.

وی ادامه داد: قتل عام کودکان در آمریکا اعلان شکست قطعی لیبرال دموکراسی است.

شکوری با اشاره به قتل 28 نفر کودک بی‌گناه در آمریکا، گفت: این جنایات نمونه‌ای از ده‌ها جنایاتی است که در کشورهای غربی و اروپایی به‌ویژه آمریکا اتفاق می‌افتد که نتیجه آموزه‌های منحط مکتب لیبرال دموکراسی غربی است که امروز مردم غرب را به خیابان‌ها کشانده است و این جنایات وحشتناک در واقع اعلان شکست قطعی لیبرال دموکراسی است.

وی در ادامه با اشاره به انفجارها، ترورها و کشتار مسلمانان در کشورهای سوریه، پاکستان، عراق و بحرین اظهار داشت: جریان‌های وهابی تکفیری مزدور استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و با پول عربستان، قطر و ترکیه و با استفاده از اسلحه‌های اسرائیل و آمریکا همچنان به مسلمان‌کشی مشغول هستند.

انتهای‌پیام/61001/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول