اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

آمریکا سعی بر ایجاد انحراف در حرکت پرشتاب بیداری اسلامی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: آمریکا و قدرت‌های استکباری که از بیداری اسلامی لرزه بر اندامشان افتاده و تاب مقاومت در برابر آن را ندارند تنها راه باقی مانده را، به انحراف کشاندن مسیر بیداری اسلامی می‌دانند.

آمریکا سعی بر ایجاد انحراف در حرکت پرشتاب بیداری اسلامی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سوم صفر روز ولادت امام‌محمدباقر (ع) اظهار داشت: این امام همام نقش ارزنده‌ای در تربیت دانشمندان بزرگ اسلامی داشت و به همین خاطر به باقر معروف شده که معنای آن شکافنده علوم است.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان این‌که وحدت حوزه و دانشگاه از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است با تبریک این روز عنوان کرد: انسان‌های بزرگی در این راه تلاش کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به آیت‌الله شهید دکتر مفتح اشاره کرد.

حجت‌الاسلام حسینی حوزه و دانشگاه را دو بال علمی کشور معرفی کرد و گفت: بدون همکاری و همفکری حوزه و دانشگاه رسیدن به وضعیت فعلی علمی کشور که در جهان سرآمد شده‌ایم، غیر ممکن بود.

خطیب جمعه یاسوج به تلاش استعمار برای جدایی این دو نهاد از یکدیگر اشاره کرد و گفت: استعمارگران می‌دانستند که اگر روزی در ایران این دو نهاد علمی با یکدیگر هماهنگ شوند همه رشته‌های آن‌ها را پنبه خواهند کرد و به همین دلیل به راه‌های گوناگون سعی در جدایی حوزه و دانشگاه از یکدیگر داشتند.

حجت‌الاسلام حسینی از اجلاس اساتید دانشگاه‌های چند کشور که در روزهای اخیر در تهران برگزار شد به عنوان حرکتی بزرگ در راستای گسترش هر چه بیشتر بیداری اسلامی یاد کرد و گفت: در این اجلاس مطابق همیشه بیانات مهمی از سوی رهبر معظم انقلاب ایراد شد که بکارگیری این بیانات و رهنمودها کمک بزرگی به هموار شدن مسیر بیداری اسلامی خواهد کرد.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی تلاش زیادی برای توقف در مسیر حرکت بیداری اسلامی داشتند که هر بار با شکست مواجه شدند و اکنون برای توقف این حرکت تنها راه را ایجاد انحراف در این مسیر می‌دانند.

وی از حقوق بشر دروغینی که استکبار از آن سخن می‌گوید گفت و افزود: امروز حقوق بشر اصلی‌ترین دستاویز آن‌ها برای مقابله با کشورهای آزاده دنیا شده است.

انتهای‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول