اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

سرمایه‌گذاری طرح آبرسانی بهشت‌آباد به اصفهان ملی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: با اجرای طرح آبرسانی بهشت‌آباد همه بهره‌مند می‌شوند و نفع این طرح به مردم چهارمحال و بختیاری نیز خواهد رسید و این اطلاع‌رسانی باید به مردم چهارمحال داده شود.

سرمایه‌گذاری طرح آبرسانی بهشت‌آباد به اصفهان ملی است

عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به اجرای طرح بهشت‌آباد به عنوان اصلی‌ترین طرح آب‌رسانی در استان اصفهان، اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه در استان اصفهان آب است و آنچه که در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود در حوزه آبریز است.

وی با بیان اینکه نوعاً اظهارنظرها نیز در حوزه آبریز صورت می‌گیرد، گفت: در مسئله بهشت‌آباد مهم این است که سرمایه‌گذاری به صورت ملی است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی افزود: با اجرای طرح آب‌رسانی بهشت‌آباد همه بهره‌مند می‌شوند و نفع این طرح به مردم چهارمحال و بختیاری نیز خواهد رسید و این اطلاع‌رسانی باید به مردم چهارمحال داده شود.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که رئیس جمهور در سفر اخیر خود به استان اصفهان حرفی از کمک مالی به طرح بهشت‌آباد یا مسائل اجرایی آن عنوان نکرد، علت این امر آیا عدم پشتیبانی دولت از این طرح است، تصریح کرد: اتفاقاً عدم اظهار نظر رئیس جمهور در این مورد بسیار به جا بوده است چرا که اگر وی در این مورد صحبت می‌کرد جای پرسش داشت.

وی در همین راستا گفت: این گونه تصمیمات ربطی به رئیس جمهور ندارد و باید بر اساس قانون توزیع عادلانه آب تصمیم‌گیری شود.

نماینده مردم شهرضا با بیان اینکه مصوبات قانونی مربوط به این پروژه نیز در حوزه آبریز تعریف شده است، اظهار کرد: رئیس جمهور نیز متعهد است در چارچوب برنامه‌‌ها اجرا کند.

وی برخی اظهارنظرها در سال‌های گذشته در مورد برداشت از آب زاینده‌رود از سوی چهارمحال و بختیاری را انتخاباتی عنوان کرد و در واکنش به اظهاراتی که سال گذشته رئیس جمهور مبنی بر برداشت هر میزان آب از سوی استان چهارمحال و بختیاری در سفر استانی خود مطرح کرد، گفت: این قول و قرارها ارزشی ندارد چرا که قانون مدون در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول