اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چالدران خبر داد

ساماندهی گلزار شهدا در چالدران

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چالدران گفت: مزار شهدای چالدران در سال جاری مورد ساماندهی قرار گرفت.

ساماندهی گلزار شهدا در چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، علی‌اصغر کوهساری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران چالدران، اظهار داشت: ساماندهی مزار شهدا در چالدران از برنامه‌های اولویت‌دار بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چالدران با اشاره به ساماندهی مزار شهدای این شهرستان، تصریح کرد: امسال مزار شهدای چالدران مورد ساماندهی قرار گرفته است.

کوهساری با اشاره به تجلیل از خانواده 239 نفر از خانواده‌ شهدا و ایثارگران چالدران، خاطر نشان کرد: با توجه به رشادت دلاورمردان در دوران هشت سال دفاع مقدس امروز بر ما واجب است تا از این عزیزان تقدیر کنیم.

وی با اشاره به دیدار از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان این شهرستان، اعلام کرد: تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان یکی از برنامه‌های این سازمان است که در طول سال به مرور اجرا می‌شود.

این مسئول اعلام کرد: در سال جاری با 244 نفر از خانواده شهدا که شامل همسر شهید، پدر و مادر شهید و فرزند شهید است دیدار شده و علاوه بر این با 569 نفر از جامعه هدف در قالب طرح مراجعه خادم به مخدوم دیدار کرده‌ایم.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول