اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

کمبود بودجه آسیب جدی به عمران و حمل و نقل شهرداری زده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها بدون پرداخت کمک هزینه‌ای از سوی دولت، آسیب‌ جدی به شهرداری‌ها در بخش فعالیت‌های عمرانی و خرید ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش بودجه‌ای زده است.

کمبود بودجه آسیب جدی به عمران و حمل و نقل شهرداری زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بحث اشتغال باید به صورت جدی از سوی مسئولان ملی و استانی دنبال شود، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان در زمینه استخدام جوانان تمام توان خود را به کار برده و از هیچ‌گونه فعالیتی کوتاهی نکرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری برای استخدام از بالاترین ظرفیت‌های جامعه و دانشگاه استفاده می‌کند، افزود: نیروهای جذب شده در شهرداری آزمون می‌دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به جذب نیرو برای راه‌اندازی مترو اصفهان، تصریح کرد: سعی شده است که بهترین نیروهای متعهد در شهرداری برای به کارگیری در مترو به کار گیری شوند.

وی ادامه داد: در این زمینه یک‌هزار و 850 نیروی داوطلب برای آزمون استخدامی داشتیم که از بین آنها 60 نیرو را پس برگزاری آزمون استخدامی برای این نیاز به کار می‌گیریم.

حاج‌رسولیها همچنین از آزمون استخدامی جذب نیرو برای فعالیت مترو اصفهان در جمعه هفته آینده خبر داد و گفت: راه‌اندازی فاز دو و سه مترو نیاز به بیش از 600 نفر نیروی متخصص دارد.

وی با بیان اینکه در شهرداری زمینه اشتغالزایی فراهم است، افزود: مراکز فرهنگی و تفریحی مختلف در سطح شهر از دیگر فرصتهای اشتغالزایی برای این منظور هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: راه‌اندازی فرهنگسراها در چند سال گذشته زمینه ایجاد اشتغال برای بسیاری از جوانان اصفهان را نیز فراهم کرده است.

وی در بخشی از صحبتهای خود به اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و آسیب‌های جدی به شهرداری‌ها و به ویژه شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت:  افزایش 50 درصدی هزینه انجام فعالیت‌های عمرانی را با مشکل مواجه کرده است.

حاج‌رسولیها افزود: هم‌چنین افزایش 30 درصدی خرید ناوگان حمل و نقل عمومی بدون پرداخت کمک هزینه‌ای از سوی دولت شهرداری را دچار مشکلات اساسی در بخش بودجه‌ای کرده است.

وی تصریح کرد: آسیب‌های وارد شده به شهرداری‌ها با توجه به اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها باید در بودجه بندی سال جاری به شدت مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/63012/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول