اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی

تخلفات شهرداری مشهد باید پیگیری شود

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی خواهان پیگیری تخلفات احتمالی شهرداری مشهد از سوی شورای شهر مشهد و قوه قضائیه شد.

تخلفات شهرداری مشهد باید پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی خواهان پیگیری تخلفات احتمالی شهرداری مشهد از سوی شورای شهر مشهد و قوه قضائیه شد.

در ابتدای این بیانیه خطاب به شهردار مشهد آمده است:

مدتی است سئوالات و ابهامات فراوانی در حوزه مسئولیت شما و خصوصا درباره شخص شما مطرح شده است. از طرفی دانشجویان و آحاد مردم انقلابی مشهد بارها جهت روشن شدن موضوع و رفع ابهامات از جنابعالی و همکارانتان تقاضای پاسخ‌گویی کرده‌اند و شما نیز در مواردی وعده‌هایی مبنی بر حضور در جلسات و پاسخگویی به سئوالات داده‌اید اما آن چه تاکنون مشاهده می‌شود جز خلف وعده نبوده است.

بی‌شک ادامه این روند وجهه جنابعالی را در نزد افکار عمومی خدشه‌دار کرده و این نظر را به ذهن متبادر می‌کند که اتهامات وارده نه تنها بی‌اساس نبوده بلکه مدارک و اسناد آنها جای هیچ‌گونه توجیه و توضیحی باقی نگذاشته‌اند.

مقصود این سطور محکومیت جنابعالی نیست بلکه تذکری دوستانه خطاب به شماست که متوجه هزینه عدم پاسخگویی خود بوده و در نظر داشته باشید که توجیه جنابعالی برای عدم پاسخ‌گویی از منظر مردم انقلابی مشهد و نیروهای ولایت‌مدار بسیج دانشجویی پذیرفتنی نیست.

مسئولین محترم شورای شهر

اعتماد مردم به شما و انتخاب شما به عنوان نمایندگانشان در مجموعه شورای شهر سرمایه گرانقدری است که این روزها همچون سرمایه یخ فروش در زیر آفتاب حقیقت آب می‌رود و ضایع می‌شود.

انتظار مردم از شما این است که از حقوقشان دفاع کرده در برابر زیاده‌خواهی‌ها، سهم‌خواهی‌ها و تخلفات قاطعانه موضع بگیرید. اگر ابهاماتی که درباره مجموعه شهرداری مطرح شده صحت ندارند چرا پاسخگوی مردم نیستید!؟ اگر صحت دارند چرا برخورد نمی‌کنید!؟ و اگر از آنها بی‌اطلاع‌اید بد به حال مردمی که شما را به عنوان ناظرین خود منتخب کرده‌اند.

خلأ نهادهای نظارتی قدرتمند در کشور به شدت محسوس بوده و کمترین سوءظن به مجموعه شورای شهر تصور شق سوم از حالات بالاست. قصوری که ناشی از عدم توجه کافی نمایندگان شورا به یکی از مهم‌ترین وظایف خود بعد نظارتی شورا است.

انتظار دانشجویان از مجموعه شورای شهر این است که به سرعت ابعاد گوناگون قضایای اخیر را بررسی کرده و نتایج آن را جهت تنویر افکار عمومی به روشنی بیان کنند. همچنین ساز و کار مناسبی جهت نظارت بر عملکرد مسئولان شهرداری تدوین و پس از این اتخاذ نموده تا دیگر بار شاهد چنین اتفاقاتی که سوهان روح شهروندان می‌شوند، نباشیم.

مسئولین محترم قوه قضائیه

احضار اعضای بلند پایه شهرداری مشهد و بازداشت‌های صورت گرفته حکایت از عزمی دارد که در سرمای پاییز، دل مردم مشهد را از گرمای امید لبریز ساخته است. مشاهده همت مسئولین در مبارزه با فساد مایه خوشحالی ملت و امید عدالت‌خواهان به مسئولینی است که با پیشوند نام کشورشان مسئولیتشان مضاعف گشته است. آنچه دغدغه دانشجویان و آحاد مردم مشهد بوده و هست ادامه این راه و برخورد بدون مماشات با همه کسانی است که مرتکب هرگونه اشتباه و خطا شده‌اند.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد از مجاهدت عدالت‌خواهانه تمامی مسئولین در مسیر تحقق عدالت و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض و احقاق حق مردم حمایت نموده و به مطالبه‌گری خود در راستای ارائه پاسخ مستدل در خصوص مسائل مطرح پیرامون هرگونه فساد احتمالی در دستگاه‌های اجرایی، تقنینی و قضایی به ویژه شهرداری مشهد ادامه داده و آن را یک فریضه و جزو لاینفک رسالت جنبش دانشجویی می‌داند.

انتهای پیام//د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول