اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

صهیونیزم با سرانگشت قدرت نظامی ایران در غزه تسلیم شد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ مینیاتوری کوچک و سرانگشت اقتدار نظامی ما در غزه رژیم صهیونیستی را وادار به تسلیم کرد.

صهیونیزم با سرانگشت قدرت نظامی ایران در غزه تسلیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، جواد کریمی قدوسی در همایش هادیان بصیر با اشاره به اوضاع روز کشور و منطقه گفت: تحول عظیم این قرن رخداد انقلاب اسلامی بود که آثار بسیار عظیم و گسترده‌ای در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی داشت.

وی اظهار داشت: شناخت ابعاد حادثه مهم انقلاب برای همه خیلی مهم است و بنابراین باید هر لحظه این 33 سال انقلاب را شناخت و به عمق آن توجه کرد.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی به فرازهایی از کلام گهربار حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان اشاره کرد و گفت: مسئولان باید بدانند این انقلاب محدود به کشور ایران نیست و انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب جهانی اسلام به پرچم‌داری حضرت حجت(ع) است و بیش از همه باید قدر انقلاب را دانست.

کریمی قدوسی تصریح کرد: اگر پرداختن به مسائل عادی و مادی، مسئولان را از توجه به این انقلاب دور کند، خیانت است.

وی ادامه داد: جوهره انقلاب اسلامی جوهره اسلام ناب است و این ویژگی پویا، راه خودش را طی می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: همراهی با انقلاب برای همه ما سعادت بزرگی است به ویژه برای کسانی که در عرصه‌های مختلف از جمله سنگر تعلیم و تربیت مسئولیت می‌پذیرند.

وی با اشاره به پیروزی‌های حزب الله لبنان و مسلمانان غزه به بیان جمله‌ای از محمد حسنین هیکل پرداخت و گفت: ایرانی‌ها یک بار در زمان هخامنشیان با لشکر و یک‌بار هم در این زمان بدون لشکر اما با تفکر ولایت فقیه خود را به دریای مدیترانه رسانده‌اند.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: اینکه رسانه‌های ایرانی را تحریم می‌کنند به خاطر این است که یک پای وال‌استریت برگرفته از منطق جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه شناخت دقیق اوضاع سیاسی یکی از نکاتی است که فرهنگیان بسیجی باید به آن توجه کنند افزود: امروز باید به مدیریت سیاسی، اعتقادی، انقلابی و اقتصادی مسلط باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد: کشور ما امروز بحران و تهدید ندارد مهم‌ترین تهدیدات، تهدید نظامی است که امروز در اوج اقتدار نظامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه یک جنگ مینیاتوری کوچک و سرانگشت اقتدار نظامی ما در غزه رژیم صهیونیستی را وادار به تسلیم کرد، به تشریح اوضاع سوریه پرداخت و گفت: سوریه حلقه وصل مقاومت بین حزب الله لبنان و فلسطین است و همه جمع شدند تا سوریه را زمین بزنند.

کریمی قدوسی ادامه داد: سوریه سنگر دفاعی محکمی برای فتح قدس است و اگر از سوریه دفاع نکنیم دشمن متجاوز صهیونیستی تا داخل مرزها هم نفوذ خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ما به سوریه لشکر نبردیم اما تجربیات را انتقال دادیم و الان سوریه با تفکر و ساختار بسیجی در مقابل تمام دشمنان ایستاده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ریشه‌یابی عوامل فتنه 88 و ارتباط فتنه‌گران با استکبار جهانی طبق اسناد و مدارک موجود پرداخت.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی به بیان راهکارهایی برای گذر از تحریم‌ها پرداخت و با اشاره به فضای انتخاباتی کشور در ماه‌های آینده و اهمیت و ارزش تفکر اصولگرایی گفت: اگر تفکر اصولگرایی نبود چگونه هشت سال دفاع مقدس توسط بسیجیان ما اداره می‌شد؟

وی تاکید کرد: ادبیات سیاسی اسلام ناب، تفکر بسیجی و انقلاب اسلامی همه حاصل تفکر اصولگرایی است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول