اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

آمار ثبت احوال نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت احوال با ارائه آمار و اطلاعات دقیق زمینه ایجاد برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور را فراهم می‌کند.

آمار ثبت احوال نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در جمع کارکنان اداره‌کل ثبت احوال این استان اظهار داشت: خدمات ارزشمندی از سوی ثبت احوال به مردم ارائه شده و ضروری است تا از خدمات و تلاش‌های ارزشمند این مجموعه قدردانی شود.

وی افزود: خدمات و برنامه‌هایی که این مجموعه به افراد ارائه می‎دهد در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کاربرد دارد.

نکونام به نقش و تاثیری که مجموعه ثبت احوال در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دارد اشاره کرد و گفت: ثبت احوال با ارائه آمار و اطلاعات زمینه ایجاد برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور را فراهم می‌کند.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: همه افراد و مسئولان کشور خادمان نظام اسلامی هستند و وظیفه دارند تا در حد توان و وسع خود به این نظام خدمت کنند.

نکونام با اشاره به ویژگی‌های نظام اسلامی عصر غیبت، تصریح کرد: درصد خطاهایی که در نظام اسلامی عصر غیبت وجود دارد بیش از زمان ظهور است برهمین اساس باید توجه داشت که این خطاها را به حداقل رساند تا زمینه ظهور امام زمان(ع) را فراهم کرد.

این مسئول ادامه داد: مجموعه ثبت احوال نیز یکی از مجموعه‌هایی است که در راستای خدمت به نظام، تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیاری انجام داده و تاکنون هم موفق عمل کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت خدامحوری در کارها و امور تاکید کرد و اذعان داشت: یار همیشگی ما توفیق الهی است و باید با مجاهدت و تلاش کاری کنیم که این توفیق الهی نصیب ما شود.

نکونام در پایان متذکر شد: ثبت احوال با نقش‎آفرینی در امور مبنایی کشور مسئولان را در برنامه‌ریزی‌های مهم کمک می‎کند.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول