به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علیاصغر قلیپور پیش از ظهر امروز در نشست وقایع چهارگانه حیاتی شهرستان باشت و در جمع کارکنان این اداره به اهمیت جایگاه و وظایف حساس ثبت احوال اشاره و اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان تازه تأسیس است، نسبت به سیستمی کردن اطلاعات و آمار وقایع حیاتی چهارگانه و همه خدماتی که این اداره ارائه میدهد اقدام شود.
فرماندار باشت گفت: مأموریت ثبت احوال حفاظت و صیانت از هویت افراد است و کار آن حساس، مهم و ارزشمند است و از این رو داشتن امکانات، ابزار و افراد متخصص و متعهد در این خصوص بسیار مهم است.
قلیپور تصریح کرد: با عنایت به تأکید مقام معظم رهبری و سیاست دولت نسبت به افزایش موالید، ثبت احوال باید در این رابطه تشویق، تمجید و اطلاعرسانی نسبت به ضرورت موضوع را داشته باشد.
وی در ادامه بیان داشت: ثبت احوال باید در ارائه خدمات بهینه و به روز به نحو احسن عمل کند.
این مسئول به مسئله تکریم ارباب و رجوع و تلاش برای خدمت بیشتر به مردم به همه مسئولان تأکید کرد و متذکر شد: مردم از ما انتظاراتی دارند که با همکاری و مشارکت خودشان این توقعات و انتظارات محقق خواهد شد.
فرماندار باشت اذعان داشت: هر چند فعالیت اداری و استقرار ثبت احوال در باشت با سابقه و بیش از همه ادارات و سالهای زیادی است که از آن میگذرد با این وجود در به روز کردن و ارائه همه خدماتی که توسط این اداره صورت میگیرد نباید کاستی وجود داشته باشد.
انتهای پیام/2571/ن/پ3003