اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

ثبت احوال باشت در ارائه خدمات به روز باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان باشت با بیان اینکه هدف ثبت احوال حفاظت و صیانت از هویت افراد است، ثبت احوال باشت در ارائه خدمات و سیستمی کردن اطلاعات و آمار به روز باشد.

ثبت احوال باشت در ارائه خدمات به روز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی‌اصغر قلی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست وقایع چهارگانه حیاتی شهرستان باشت و در جمع کارکنان این اداره به اهمیت جایگاه و وظایف حساس ثبت احوال اشاره و اظهار داشت: با توجه به این‌که این شهرستان تازه تأسیس است، نسبت به سیستمی کردن اطلاعات و آمار وقایع حیاتی چهارگانه و همه خدماتی که این اداره ارائه می‌دهد اقدام شود.

فرماندار باشت گفت: مأموریت ثبت احوال حفاظت و صیانت از هویت افراد است و کار آن حساس، مهم و ارزشمند است و از این رو داشتن امکانات، ابزار و افراد متخصص و متعهد در این خصوص بسیار مهم است.

قلی‌پور تصریح کرد: با عنایت به تأکید مقام معظم رهبری و سیاست دولت نسبت به افزایش موالید، ثبت احوال باید در این رابطه تشویق، تمجید و اطلاع‌رسانی نسبت به ضرورت موضوع را داشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: ثبت احوال باید در ارائه خدمات بهینه و به روز به نحو احسن عمل کند.

این مسئول به مسئله تکریم ارباب و رجوع و تلاش برای خدمت بیشتر به مردم به همه مسئولان تأکید کرد و متذکر شد: مردم از ما انتظاراتی دارند که با همکاری و مشارکت خودشان این توقعات و انتظارات محقق خواهد شد.

فرماندار باشت اذعان داشت: هر چند فعالیت اداری و استقرار ثبت احوال در باشت با سابقه و بیش از همه ادارات و سال‌های زیادی است که از آن می‌گذرد با این وجود در به روز کردن و ارائه همه خدماتی که توسط این اداره صورت می‌گیرد نباید کاستی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/2571/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول