اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار محمودآباد:

ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) به ارتقای امنیت اجتماعی منجر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار محمودآباد افزایش و تعمیق باورهای دینی و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) را باعث بالا رفتن امنیت اجتماعی جامعه دانست.

ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) به ارتقای امنیت اجتماعی منجر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، همایش شناخت معضلات اعتیاد شامگاه یکشنبه با حضور مسئولان در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

فرج‌الله زارع، معاون فرماندار شهرستان محمودآباد با تقدیر از برگزارکنندگان این همایش اظهار داشت: موادمخدر یک پدیده امنیتی و تهاجم هدایت شده است و برای مصون‌سازی جامعه از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر، اقدامات ایجابی و سلبی ضروری است.

وی ادامه داد: ارتقای امنیت اجتماعی مساوی است با افزایش آگاهی مردم. با افزایش و تعمیق باورهای دینی و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه به ویژه در خانواده‌ها، می‌توان افراد و جامعه را در مقابل همه آسیب‌ها مصون ساخت.

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به آیه مبارکه «فاستقم کما امرت و من تاب معک» خاطر نشان کرد: خداوند انسان را به استقامت دعوت کرده و در نتیجه، تاریخ انبیا استقامت و پایداری بوده است و در استقامت، صبر و پایداری می‌توان به همه اهداف نائل شد.

حمیدرضا کوزه‌گر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد نیز با بیان اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد: با توجه به اینکه در همسایگی کشور ما کشورهایی قرار دارند که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر هستند، بنابراین مسئله مقابله با اعتیاد به صورت کاملا جدی از سوی نظام مقدس اسلامی هم در دستور کار ارگان‌های نظامی و هم نهادهای پیشگیری‌کننده قرار دارد.

وی عنوان کرد: مصادیق این کار ارزشمند شهدا هستند که در عرصه جلوگیری از ورود مواد مخدر، تقدیم انقلاب شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین راه‌های مقابله با اعتیاد تبیین و اجرای برنامه‌های پیشگیری‌کننده است، بیان داشت: یکی از موارد اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه نسبت به معضلات اسف‌بار اعتیاد در ابعاد اجتماعی، خانوادگی، مالی، جسمی و روحی، برگزاری این همایش‌ها است.

به گزارش فارس، همایش شناخت معضلات اعتیاد به مواد مخدر که با همکاری فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره بهزیستی، بهداشت و درمان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مؤسسه خیریه جوانمردان مولا علی(ع) محمودآباد برگزار شد، با برنامه‌های دیگری از جمله اجرای تئاتر معضلات اعتیاد، پخش کلیپ و سخنرانی معتاد بهبود یافته همراه بود که مورد توجه عموم قرار گرفت.

انتهای پیام/86013/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول