اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

امنیت قضایی در استان بوشهر بالا است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با وجود همه کمبودها، کاستی‎ها و مشکلات موجود، امنیت قضایی در استان بوشهر بالا است.

امنیت قضایی در استان بوشهر بالا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر بحرانی صبح امروز در نشست شورای قضایی استان بوشهر اظهار داشت: تعامل و همکاری خوبی در استان بوشهر حاکم است که می‎تواند زمینه مناسبی برای گام برداشتن در راستای تحقق اهداف قضایی را در استان فراهم کند.

وی اضافه کرد: 15 حوزه قضایی در استان بوشهر وجود دارد که 107 قاضی و 537 کارمند در این حوزه‎‎ها مشغول به خدمت‎رسانی هستند و در هشت ماهه امسال 72 هزار پرونده قضایی وارد دستگاه قضا شده است.

بحرانی یادآور شد: در ارائه خدمات قضایی در استان بوشهر به دنبال بهبود روند دادرسی، توسعه زیرساخت‎ها در راستای رفاه مردم و تکریم ارباب رجوع، تسهیل در دسترسی و حفظ و منزلت مردم هستیم.

وی خاطر نشان کرد: تلاش می‎کنیم با عملیاتی کردن اصول قاطعیت، تسریع در رسیدگی به امور امنیت قضایی را به تمام معنا در استان ایجاد کنیم و مردم با طیب خاطر وارد دستگاه قضا شده و به حق خود برسند و اهداف قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری را محقق کنیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: تحقق اهداف قانون اساسی برای دستگاه قضا اساس برنامه‎ها و اهداف ماست و همه این برنامه‎ها برای تحقق صلح و عدالت در استان تدوین و اجرا می‎شود.

بحرانی بیان کرد: هدف ما این است همه امکانات محدودی که در اختیار داریم از ظرفیت‎های موجود برای ایجاد رضایتمندی در مردم و کاهش اطاله دادرسی پاسخگوی مردم باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت نقش شورای قضایی استان، دستگاه قضا با اقتدار از این شورا حمایت می‎کند تا با انجام ماموریت‎های خود گام موثری در راستای تحقق اهداف قضایی در استان بوشهر بردارد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به حضور هیئت بازرسی قوه قضاییه در استان بوشهر اظهار داشت: تراکم پرونده‎های قضایی در استان بوشهر بالا است و برخی پرونده‎ها از پیچیدگی بالایی برخوردار هستند و لازم است این هیئت با در نظرگرفتن شان استان بوشهر نگاه ویژه‎ای به این استان داشته باشد.

بحرانی ادامه داد: انتظار داریم با توجه به سختی کار دستگاه قضا در استان بوشهر، حمایت‎های بیشتری شود تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود در استان را برطرف کرده و زمینه رضایت و رفاه هر چه بیشتر مردم را در این استان فراهم کنیم.

انتهای پیام/66007/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول