اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه گیلانغرب:

9 دی‌ تولد دوباره انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه گیلانغرب گفت: 9 دی‌‌ماه تولد جدید انقلاب و بیمه‌شدن آن در مقابل طوفان‌های توطئه است.

9 دی‌ تولد دوباره انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الا‌سلام محمد‌طاها مهری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گیلانغرب با اشاره به فرارسیدن 9 دی ماه روز میثاق امت با ولایت اظهار داشت: فتنه سال 88 کفر و نفاق افراد بی‌بصیرت داخلی را آشکار کرد.

امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: با روشنگری مقام معظم رهبری و تبعیت شایسته ملت از رهنمودهای رهبری برای دفاع از ساختار حکومت اسلامی تمامی توطئه‌های دشمنان در 9 دی‌ماه سال 88 نقش برآب شد.

وی از 9 دی‌‌ماه به‌عنوان تولد جدید برای انقلاب و بیمه شدن آن در مقابل طوفان‌های توطئه که مصیبتی برای مستکبران‌، منحرفان و قتنه‌گران ایجاد کرد نام برد و آن‌ را نقطه عطفی بر همه جریانات روی داده عنوان کرد.

امام‌جمعه گیلانغرب با تأکید بر لزوم گرامیداشت هرچه بیشتر و بهتر مراسم این روز، تبلیغات مناسب‌، هدایت‌گری و روشنگری را مهم‌ترین عامل در تقویت فرهنگی بیان کرد و خواستار اشاعه برنامه‌ها با اطلاع‌رسانی شد.

مهری در ادامه به اربعین سرور و سالار شهیدان عالم اشاره کرد و گفت: گرامیداشت اربعین از عاشورا هم مهم‌تر است چراکه گرامیداشت اربعین بود که حادثه عاشورا را بیمه کرد.

گفتنی است، برگزاری مراسم ویژه 9 دی‌ماه، برپایی نمایشگاه عکس، پوستر و کتاب با موضوع حوادث فتنه 88 و حماسه 9 دی‌ماه، حضور دستجات و هیئت‌های مذهبی در مراسم اربعین حسینی، برگزاری زیارت حضرت‌رسول (ص) و برنامه‌های ویژه دهه آخر ماه صفر از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول