اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

حماسه 9 دی بساط فتنه را در‌هم پیچید

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: حضور خود‌جوش ده‌ها میلیونی ملت ایران در 9 دی‌ماه 88، بساط فتنه‌گران را درهم پیچید و محوریت حق و باطل بودن حرکت سران فتنه را جلوه‌گر کرد.

حماسه 9 دی بساط فتنه را در‌هم پیچید

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر و 9 دی‌ماه در بشرویه اظهار کرد: حرکت خود‌جوش و حماسی مردم در 9 دی‌ ماه 88 واکنش ملت مسلمان و انقلابی ایران به حرمت‌شکنی‌های گروهی از افراد فریب‌خورده و مزدور بیگانه در روز عاشورا بود که در چارچوب سناریوی از قبل طراحی شده به عزاداران حمله‌ور شدند.

وی ادامه داد: این حرمت‌شکنان با سردادن شعارهایی علیه نظام اسلامی و ارزش‌های آن با هدف براندازی نظام در حالی که کف می‌زدند خیمه‌های عزاداران حسینی را در روز عاشورا به آتش کشیدند.

فرماندار بشرویه افزود: سران فتنه به بهانه تقلب در انتخابات با تصور اینکه مدیریت امور را با پشتوانه حضور هواداران خود در دست می‌گیرند و به اهداف و مقاصد سیاسی می‌رسند این سناریو را طراحی کرده که با هوشیاری و تدبیر رهبری و مردم در برابر این جریان فتنه‌گرانه، آنان در رسیدن به اهداف خود ناکام شدند.

پورسلطانی با بیان اینکه فتنه سال 88 توطئه نرم برای براندازی جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: در این راستا برخی افراد و چهره‌های داخلی دانسته یا ندانسته در این مسیر قرار گرفتند و در قالب اصحاب فتنه اهداف براندازی را دنبال می‌کردند.

وی یادآور شد: پس از ماه‌ها دروغگویی، عوام‌فریبی، ادعای قانون‌گرایی و در خط امام بودن سران فتنه و افشای چهره مزدورانه آنان در حرکات سخیف و هتاکانه، قیام و حماسه عظیم مردمی در سراسر کشور در 9 دی‌ ماه نشان داد که انقلاب اسلامی ریشه در وجود ایرانیان مسلمان و باغیرت دارد.

فرماندار بشرویه گفت: حضور خودجوش ده‌ها میلیونی ملت ایران در 9 دی‌ماه 88 بساط فتنه‌گران را در‌هم پیچید و محوریت حق و باطل بودن حرکت سران فتنه جلوه‌گر شد.    

پورسلطانی اظهار کرد: دشمن همچنان زخم‌خورده از این شکست سخت به عناوین مختلف درصدد توطئه‌چینی علیه نظام است و سعی دارد تا با ایجاد انحراف، ملت ایران را از صحنه روزگار و تحولات جهانی حذف کند.

وی تصریح کرد: با توجه به در‌ پیش بودن انتخابات و تلاش دشمنان برای ایجاد ابهام و غبارآلود کردن فضای کشور باید امسال با حساسیت بیشتری نسبت به گرامیداشت حماسه 9 دی‌ماه و اجرای برنامه‌های بصیرت‌افزایی برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/69006/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول