اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

5 شرکت حمل کالا در چهارمحال و بختیاری تاسیس شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: در 9 ماهه امسال پنج شرکت حمل کالا و دو شرکت مسافربری در این استان تاسیس شده است.

5 شرکت حمل کالا در چهارمحال و بختیاری تاسیس شد

فریبرز کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: حمل بار و کالا از وظایف و رسالت‌های اصلی این سازمان است و همواره تلاش خود را برای ایفای هرچه بهتر این رسالت به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه حمل و نقل مسافر بیش از 80 درصد توان و انرژی این سازمان را به خود اختصاص می‌دهد، افزود: این در حالی است که درآمد این سازمان تنها ناشی از حمل و نقل کالا است و از ناحیه حمل مسافر درآمد چندانی عاید این سازمان نمی‎شود.

کرمی در ادامه از کلنگ‌زنی قرارگاه پلیس راه این استان خبر داد و گفت: با احداث این قرارگاه، تمام امور پلیس‌راه‌های استان در این مرکز ساماندهی می‌شود.

این مسئول، حمل و نقل روستایی را از برنامه‌های مهم این سازمان برشمرد و بیان داشت: در حال حاضر با اولویت‌بندی کردن روستاها، 115 دستگاه سواری برای روستاهای استان خریداری شده و تلاش می‌شود تا از این طریق روستاها را به سیستم حمل‌و‌نقل جاده‌ای متصل کنیم.

رئیس حمل و نقل و پایانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از جابه جایی یک میلیون و 870 هزار تن کالا در 9 ماهه اول امسال خبر داد و متذکر شد: روزانه 400 کامیون وظیفه حمل این کالاها را برعهده دارد.

کرمی در پایان اذعان داشت: همچنین در این مدت 5 هزار و 500 هزار مسافر به وسیله وسایل حمل و نقل عمومی استان جا به جا شده است.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول