اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه خبر داد

اجرای گشت‌های بازرسی برای نظارت بر سرویس‌دهی تاکسی‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: گشت‌های بازرسی تاکسی‌ها به منظور تشدید و اثربخشی فعالیت‌های نظارتی، کنترل و برخورد قاطع و قانونی با متخلفان همچنان تداوم خواهد یافت.

اجرای گشت‌های بازرسی برای نظارت بر سرویس‌دهی تاکسی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، رضا قاسمی‌فر اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تشکیل گشت‌های مشترک برای کنترل و خدمات‌دهی تاکسی‌ها نظارت خود را بیش از پیش افزایش داده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه ادامه داد: این کار به منظور اجرای خدمات بهینه، حفظ و صیانت از حقوق شهروندان و با تشکیل تیم مشترکی از نمایندگان ارگان‌های مرتبط با سازمان به صورت غیرمحسوس بر نحوه سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی تاکسی‌ها در سطح شهر انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که تاکسی‌هایی که به خوبی نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اهتمام ورزند مورد تشویق قرار خواهند گرفت، افزود: در صورت شناسایی تاکسی‌های متخلف با قاطعیت تمام برخورد و با تشکیل پرونده نسبت به معرفی آنان به کمیته انضباطی و تعزیرات حکومتی اقدام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه تصریح کرد: گشت‌های مشترک به منظور تشدید و اثربخشی فعالیت‌های نظارتی و کنترل و برخورد قاطع و قانونی با متخلفان با همراهی نمایندگان دستگاه‌های مربوطه و به منظور کنترل دقیق و ایجاد آرامش پایدار در بخش حمل و نقل درون شهری همچنان تداوم خواهد یافت.

قاسمی‌فر در پایان ضمن تأکید بر همکاری و همراهی تاکسیرانان زحمتکش با نظارت مستمر بر نحوه فعالیت و خدمات‌دهی تاکسی‌ها، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت اضافه‌بها، مراتب را به سامانه ارتباطی 137 شهرداری و یا شماره تلفن‌های 8228484-8246565 بازرسی سامان تاکسیرانی اعلام کنند. 

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول