اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

حماسه 9 دی استقلال سیاسی نظام را حفظ کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: حماسه 9 دی سبب حفظ استقلال سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

حماسه 9 دی استقلال سیاسی نظام را حفظ کرد

محمدرضا رجبی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: 9 دی‌ماه به عنوان یک شاخص مرزبندی بین حق و باطل و نیز تجلی اقتدار ملی و سیاسی ملت ایران است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حماسه تاریخی 9 دی افزود: اگر صدها بار برای نعمت هوشیاری ملت سجده شکر به جای بیاوریم باز هم کم است و به راستی که ملت ایران در نهم دی هوشیارانه عمل کردند.

فرماندار فردوس تصریح کرد: دشمن برای جلوگیری از حضور قدرتمندانه نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی فتنه 88 را برنامه‌ریزی کرد که با شکست خود در این فتنه سبب حفظ استقلال سیاسی نظام جمهوری اسلامی و تحکیم جایگاه ولایت و رهبری در این نظام شد.

*فتنه 88 باورهای دینی مردم را نشانه گرفته بود

فرماندار فردوس با اشاره به اینکه فتنه 88 برای مقابله با اعتقادات دینی مردم طراحی شده بود، گفت: دشمن با فتنه‌اندوزی، ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی و باورهای دینی و اعتقادی مردم را نشانه گرفته بود.

رجبی‌مقدم حرکت‌های نابخردانه و ناجوانمردانه در روز عاشورا، آشوب و به آتش کشیدن مساجد، تکایا و مراسمات عزای امام حسین(ع) را از جمله اقدامات فتنه‌گران برای مقابله با اعتقادات و باورهای دینی مردم عنوان کرد و افزود: این اقدامات با حمایت استکبار جهانی و ابرقدرت‌ها به ویژه آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب رقم خورد.

وی تصریح کرد: رفراندوم 9 دی سبب شد تا بار دیگر دشمنی غرب با ملت ایران به اثبات برسد و کشورهای غربی نیز به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران پی ببرند.

فرماندار فردوس یادآور شد: حماسه نهم دی‌ماه یک واقعه تاریخی و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید هر ساله این روز گرامی داشته شود.

رجبی‌مقدم برگزاری مراسم راهپیمایی پس از نمازجمعه در روز نهم دی‌ماه، برگزاری همایش بصیرت با حضور سخنران کشوری و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع مهدویت و بصیرت در مدرسه علمیه الزهراء را از جمله برنامه‌های روز 9 دی در فردوس عنوان کرد.

انتهای پیام/69007/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول