اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کرمان:

فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی راهبردی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ راهبردی است که توانسته طی 33 سال گذشته سبب اقتدار و پویایی نظام اسلامی شود.

فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی راهبردی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمدالله منظری‌توکلی در نشست با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به نقش ایثارگران در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: ایثارگران به عنوان سندهای افتخاری هستند که در جامعه ارزش و اعتبار ویژه‌ای دارند.

وی تصریح کرد: هیچ مروج و مبلغی در حوزه ایثارگری بهتر از فرزندان شهدا نیست، لذا مسئولان خود را موظف به خدمت به این عزیزان می‌دانند.

منظری‌توکلی با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ ایثار در بین نسل جوان و به ویژه دانشجویان خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ راهبردی است که توانسته طی 33 سال گذشته سبب اقتدار و پویایی نظام اسلامی شود و در این عرصه و چگونگی انتقال این فرهنگ به نسل‌های آینده باید پژوهش‌های لازم صورت گیرد.

وی هدف از تشکیل جلسات هم‌اندیشی با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران را بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در حوزه دانشگاه و استفاده از نقطه نظرات دست‌اندرکاران در این حوزه دانست و بیان کرد: با توجه به رویکرد ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توجه به فرهنگ ایثار، شهادت و ایثارگران عزیز به عنوان سمبل این فرهنگ بررسی و رفع مشکلات این عزیزان سرلوحه کار ما قرار دارد.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز با تقدیر از زحمات منظری‌توکلی و سایر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: به حول و قوه الهی و با مساعدت مسئولان دانشگاه برنامه‌های زیربنایی و علمی بسیار خوبی برای دانشجویان ایثارگر واحد کرمان در دست اجرا است.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی خطاب به مسئولان ستاد شاهد و ایثارگر مستقر در دانشگاه افزود: باید تلاش شود تا با بررسی علل افت تحصیلی آن دسته از دانشجویان شاهد و ایثارگر که در واحد وجود دارند، این عزیزان را نیز یاری کنیم تا پابه‌پای سایر دانشجویان در مسیر کسب علم گام بر دارند.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول